DonQuixotec Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Vi har nå søkt på stillinger i Huseby og fikk valgene Eskorte, Geværtropp 1 og 2 og Jegertropp. Hva er forskjellen på geværtropp 1 og 2? Jeg skal inn i kp2. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det er i utgangspunktet null forskjell på geværtroppene. Dog kan det variere noe på hvor mye SIBO o.l. hver tropp får. I tillegg har hver tropp forskjellige oppgaver i visse scenarioer, men det er så få at det er lite å tenke på. Lenke til kommentar
Gene Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Den ene troppen blir indre perrimeter(skrives det slik?) og den andre blir ytre. Dog er dette noe som skjer i praksis en eller to ganger iløpet av tiden på huseby. Ellers er det egentlig ingen reell forskjell, bortsett fra at tropp 2 selvfølgelig er best. Lenke til kommentar
Madock Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg dimmet fra KP2 i dag faktisk,, og kan opplyse deg om at tropp 2 har sibo, og tropp 1 ikke. Sånn det var i perioden min i kp2 var at tropp 2 fikk all "moroa" mens tropp 1 somregel satt og sikret mot ingenting. Befalet virket også bedre i tropp2. Kan legges til at jeg var i tropp 1. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Vi kommer til å ta over for dere Ble ferdig med rekrutten på terningmoen leir idag, litt vemodig men deilig å bli ferdig. Hvordan er det med jegertroppen? Jeg har blitt valgt som jeger, så jeg lurer litt på jegertjenesten i KP2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå