mohamedina Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hei, Skal kjøpe ny telefon til min bror til jul. Ikke mere enn 2000 tenkte jeg. Han skal bare bruke den til å ringe med og sende melding. Kamera kunne sikkert vært ønskelig men ikke noe som e noe must (selvom det e vanskelig å ikke få mobil uten det idag) Men vil ikke ha touch ettersom han ikke kan så veldi mye om mobiler og sånne ting. Ønsker heller en kvalitets mobil. Han har og er vant med nokia. Men er åpen for alt. Noen som har noen forslag/erfaring med noen. Lenke til kommentar
Martin_Norge Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Nokia E52 er eit godt valg Lenke til kommentar
mohamedina Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Ja, så ikke så gale ut... Tenkte på den (E52) eller Nokia 6700 Classic.. Hva syns dere? Lenke til kommentar
program Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Kommer litt ann på hva du skal bruke den til. Men er det kun ringe og SMS så ville jeg holdt ganske klart på 6700 Classic. Lenke til kommentar
mohamedina Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) skal kun brukes til å ringe og sende melding med egentlig kort sagt.. Alt det andre spiller egentlig ikke rolle.. Må være høytalere men det e det jo så e jo ikke noe problem. ...................... Da ble det nokia 6700 Takk for svar. Endret 14. desember 2009 av mohamedina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå