L0mp3 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Okey. Jeg skal dra fra australia, jeg er student og jeg har ca 4 ekser med ting som jeg vil ha med hjem til Norge. Jeg har pratet med andre studenter/ANSA men det er ingen som skal ha en container hjem via sjøveien. Så da lurer jeg på om hvilke firmaer jeg kan kontakte selv, enten luftveien eller sjøveien. Noen som har egene erfaringer med dette? Takk. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ring dhl;) de er størst på flygods og det tar kun et par dager å sende det:) men husk at de må ha en del info fra deg om hva det er i eskene. og at du bør sende det til en adresse der du befinner deg i vanlig arbeidstid. Adressen bør dessuten være lett å finne på en gps:) Da får du tingene dine veldig fort;) Lenke til kommentar
L0mp3 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 okey. Noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ja, og det er stort sett veldig dyrt, med mindre du kan sende varene via noen med gode avtaler hos DHL. Snakker her om flyfrakt. Båt er jo stort sett greit priset, men du bør ikke ha dårlig tid. Jeg har brukt en del fly og båtfrakt til Kina, og da har jeg fått gode priser fra Panalpina. Lenke til kommentar
L0mp3 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Har ikke dårlig tid. Kan godt sende med båt. Hvilke firmaer kan jeg kontakte i OZ da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå