Gå til innhold

Htc Hero er bestilt

laffen1

Anbefalte innlegg

Vidunder telefonen får jeg fra komplett. Det jeg lurer på er om det er noe spesielt jeg må gjøre når jeg pakker den ut. Jeg tenker på oppgraderinger. Har Android 2.0 kommet slik at jeg kan installere den. Hvor kan jeg eventuelt finne den. Hva med Rom'en til Sense. skal den oppgraderes før eller etter Android. Er det noen andre viktige oppdateringer jeg må gjøre.

Laffen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Offisielle ROMs her.

Regner med Sense følger med :D

Kjøpte telefonen min i går, er dette en oppgradering som ligger på tlf min allerede? Er dette oppgraderinger man kan gjøre selv uten å miste garantien? Forsvinner apps man har lastet ned elr?

Sorry OT..

Endret av Gandulf
Lenke til kommentar
Du mister vel alt på selve telefonen, men ikke på SD-kortet. Må ta backup av kontakter, SMS, osv. Finnes egne programmer for å ta backup av apps.

Hvordan kan jeg sjekke om denne er nyere enn den jeg har på tlf? Fikser denne lagg-problemer? Har lest noe om fiksing av lagg, men husker ikke hva og hvor.

Lenke til kommentar

Joda, har siste versjon. Lagger litt når jeg har mange apps oppe samtidig. Et spm: lukkes programmene (f.eks nettleser) seg ved å bruke tilbake-knappen? Finner ikke ut at det er noen måte å lukke programmene på annet enn å gå tilbake. Har installert TasKiller, og etter det jeg skjønner blir programmene liggende oppe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...