Cho-san Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Heisann. Eg har ein Subaru Legacy (Er vel bokser motor om det har noko å sei), og når eg akselerere komme det noko som likner hakkete surkle lyder i frå motoren. Nokon som har tankar rundt kva dette kan vere? Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Nøyaktig kva går det ut på? Dyrt å fikse? Har høyrt det kanskje kan vere falsk luft? Kva enn det er? Lenke til kommentar
Virion Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Høres det ut som en relativt "tørr" surkling eller "våt" hehe. Tror ikke det er noe falsk luft ettersom motoren hadde gått ujevnt i tilleg. Endret 11. desember 2009 av Virion Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Motoren går heilt fint. Er kun den lyden (som er ekstremt plagsomt). Hehe, eg er noko usikker på korleis "tørr" surkling høyres ut? Vakum lekasje? er det skifting av vakum slangen? eller kva som må gjerast? Lenke til kommentar
Virion Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Du kan teste om det er vakuum lekkasje ved å ha full belastning på motor i høyt gir (enkelt i bratte bakker). Da blir vakuumet borte etterhvert. Blir lyden da borte har du jo funnet feilen. Merk det kan være snakk om en stund før alle komponenter er vakuum løse når du tester sånn. Hvor kommer lyden fra forresten? Tørr lyd er pyssssssssssssj. Våt lyd er *slurp slurp sluuuurp*. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 høyrte på det når eg var ute å køyrte no, og er vel eigentleg meir tørr enn våt. Om det har noko å sei ? Lyden kommer frå framme i motoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå