Petter Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 har en formatert HDD som jeg skulle hatt noen bilder ifra, så da trenger jeg et gratis alternativ. disken er formatert med NTFS og deretter installert windows 7 noen som veit om noen gode programmer som kan hente tilbake bildene? Lenke til kommentar
johome Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Photorec Ikke ha for store forventinger. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det finnes mange program som kan finne alle filene etter formatering. Men det er ingen program som kan hente filer som er overskrevet. Det er dessverre altor vanlig å blande begrepene, installering kalles 'formatering'. Da blir det lett å misforstå. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Maskinen er ikke brukt etter at den ble formatert. så de fleste filene er nok ikke skrevet over. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Maskinen er ikke brukt etter at den ble formatert. så de fleste filene er nok ikke skrevet over. Idet du installerte Windows 7 på den formaterte partisjonene, så har du overksrevet data Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Ja det er klart, men hvis jeg er heldig så har jeg ikke skrevet over sektorene på hardisken som filene lå på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå