Zuccarello Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) http://www.gamezine.co.uk/news/games/b/bay...036;1328214.htm With Bayonetta, we created the Xbox 360 version of the game first, and then handed off all the data and other assets to SEGA so they could begin the process of porting Bayonetta to the PS3, giving them advice regarding the porting process along the way and overseeing the progress to ensure that the PS3 version would be the best it could be," Minami-san writes. COD3 er gammelt nå ja men det viser jo spill noen ganger er 30fps en versjon og andre 60fps. Var det samme med EA's sports spill et par sesonger var det vel. Endret 14. desember 2009 av Zuccarello Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Står vel ingenting der om at det først var eksklusivt til 360 og skulle utnytte kraften i 360 maksimalt. Resten var jeg fullstendig klar over fra før. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hovedgrunnen til at det ble portet til PS3 er vel fordi det er den mest populære konsollen i Japan, profitten ville vært for lav på bare 360. Altså, SEGA er de eneste som jobbet med PS3-versjonen (lagde en dårlig port), selve selskapet bak spillet PlatinumGames utiklet det bare til 360. Så jeg synes det er ganske sikkert at det ble portet med tanke på profitt, mens hjertet ble lagt i 360-versjonen. Lenke til kommentar
Zuccarello Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Vel, det er jo laget på 360 først og utnytter derfor 360's styrker. Å porte spill som er laget for 360 over til PS3 byr ofte på problemer visstnok. Endret 14. desember 2009 av Zuccarello Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 hmm. Men synes likavælat bayonetta går smooth. Digg og spille badass girl for once. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Laster ned demoen for Dante's Inferno nå. Aner ikke hva jeg skal forvente meg annet enn en makaber versjon av God of War. ... Og jeg hadde rett. Det var en skamløs rip-off ned til hver minste detalj. De husket til og med det elendige boss-designet! Settingen var litt mer interessant enn GoW sitt (som begynner å bli litt oppbrukt nå), men enkelte ting virket litt tamme. Kanskje jeg spiller gjennom det en gang når søstra mi skaffer seg det. Endret 22. desember 2009 av Patney Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 skamløs rip-off ja.. men når god of war er så hinsides bra så er det greit Lenke til kommentar
Patney Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Jeg er ikke enig. God of War var kult de to første gangene, men når treeren ser ut til å bli helt likt begynner jeg å bli lei, og når enda et spill prøver å være nøyaktig likt spyr jeg nesten. Dessuten er ikke God of War så bra, folk overdriver. Endret 22. desember 2009 av Patney Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Alle spill er på en måte rip-off. Det kommer bare an på i hvilken grad. DI er jo i aller høyeste grad en blåkopi av GoW, men man kan jo se at både Bayonetta og Darksiders tar inspirasjon fra GoW, bare ikke i like stor grad. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg er ikke enig. God of War var kult de to første gangene, men når treeren ser ut til å bli helt likt begynner jeg å bli lei, og når enda et spill prøver å være nøyaktig likt spyr jeg nesten. Dessuten er ikke God of War så bra, folk overdriver. smak og behag.. hadde gåsehus siste bossfighten på eneren.. og hakeslipp flere ganger gjennom toeren.. Spillt gjennom begge to ganger, ikke min type spill til vanlig, men digger god of war. Bare bra at det blir likt forgjengerne, de kommer til å dra strikken enda lenger på alle punkter, og det er akkurat det fansen vil ha, vi vil ikke at de skal eksperimentere med nye innovative løsninger, de kan de til helsiken gjøre på andre spill-serier Hva om assassins creed 3 blir samme view angle som mirrors edge, det hadde sikkert vært dritfett, men det har ingenting å den godt etablerte serien å gjøre.. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 wow,you guys are on drugs, Hvordan kan alle dere si at alle hack n slash spill er kopier av gow.Det er forskjellige spill innenfor sjangern. Dessuten så trur jeg bayonetta vil sette en ny standard innen sjangern,pga kjappheten og at det tar lang tid og drepe enemys,ikke bare noen komboes så er de døue. Synes også at de har lagt til noen stilig ting som climax,tortur attacks og witch time og wall walking. Men back til Dantes inferno. Synes konseptet er ganske fett.Liker den extendable scythen og holy crosset. Det og man at man er i helvete. Bare håper ikke at spillet er kort,at det tar tid og runde det. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Alle spill er på en måte rip-off. Det kommer bare an på i hvilken grad. DI er jo i aller høyeste grad en blåkopi av GoW, men man kan jo se at både Bayonetta og Darksiders tar inspirasjon fra GoW, bare ikke i like stor grad. Bayonetta er inspirert av DMC, som jeg skulle mene kom før GoW. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ja, selvfølgelig, DMC startet jo egentlig sjangeren. Men GoW har tilført sjangeren mye, mens DMC egentlig har forsvunnet fra rampelyset. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Vil ikke si at bayonetta er rip off fra DMC. bare pga han som var med og laga DMC serien og han begyne på bayonetta vil ikke det si at det er inspirert av dmc. De prøver jo og ta sjangern til nyere høyder. Masse comboer,innovative gameplay,da tenker jeg på climax,witch time og mass enemys som har mye i hp. Men sant som dere sier,DMC var først,men GOW har bare blitt mer populært enn DMC. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 DMC og Bayonetta er en retning.. GOW og Dantes inferno er en annen retning... Jeg har hvertfall aldri sammenlignet Bayonetta og GOW feks.. Men dantes inferno er som snytt ut av nesen til Kratos som flere har påpekt, det er så likt at det er skremmende, men who cares, blir sjefs Har aldri likt DMC, og likte ikke Bayonetta demoen noe særlig. Om en skuffer bayonetta og GOW under en kam har en ikke prøvd dem, synest det er ganske forskjellige spillopplevelser. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 zlpw0ker, jeg sa inspirert, ikke at det var en rip-off. Og man merker også tydelig at det er inspirert av DMC, det gir litt samme feeling (religiøse undertoner osv, katolsk stil eller hva jeg skal kalle den stilen de bruker i spillene). Men det er greit at de har mange liknende elementer fra DMC, det er vanskelig å lage noe helt nytt fra scratch. Poenget her er vel at God of War aldri utvikler seg, og Dante's Inferno er en ren rip-off av GoW, mens Bayonetta er mer inspirert av Devil May Cry og legger til en del egne elementer og videreutvikler de elementene som er lik de i DMC. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 joa,men jeg ment at folk kaller andre spill for rip offs,det mener jeg. Men det er nok inspirert. Jeg bare håper en ny spilleserie som GOW blir utviklet etter GOW3 er lansert. Trenger noen som tar det til next lvl. Virker som bayonetta gjør dette.Når jeg spiller bayonetta får ikke jeg den samme feelingen som jeg gjør for DMC. Jeg synes fortsatt at DMC4 er best av serien, ellers så kommer DCM1 på andre. Er enig med deg der at bayonetta eksprimenterer med nye veier innen sjanger. Eneste jeg ikke liker er de jævla puzzlene som kommer altfor ofte i gow. Halvparten av de er jo kryptisk. Jeg ønsker at utviklerne prøver og gjøre lvlene litt vanskeligere. Hardcore spiller man så kan man jo runde et spill på 2dager max.Jeg har holdt på NG1 muligens 2uker pga frustrasjon og jobb. Det er sann et hack n slash spill bør være i lengden. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ja, "puzzles" i GoW er noe av det verste med spillet. De er jo i grunn fryktelig enkle, men er så elendig satt opp som gjør at det tar lang tid å finne ut av dem. Bayonetta skal være veldig utfordrende på de høyste vanskelighetsgradene, så det blir nok en del spilling sånn sett om det er det du mener. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Nå må jeg ærlig talt si at Bayonetta ikke virker nyskapende i det hele tatt. Noen som kan trekke frem det nyskapende i Bayonetta? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Hmm.vel. For engangs skyld så spiller vi en dame som er witch og har witch time,ganske stilig. Fast action når man sloss mot fiender. trenger bra timing for og få til witch time,noe som ser ut som det er utrolig viktig. Komboene er jo helt syke da, finnes så mange komboer man kan ta i lufta. Er man heldig nok til og få fienden opp i lufta kan man drepe in the air og til slutt tortur attack. Og man kan gå på vegger,hvor fett er ikk det a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå