Cappo Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Bayonetta, Darksiders, Dante's Inferno og God of War 3. Vi har en herlig hack & slash tid i møte på nyåret. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Bayonetta var et jalla spill synes jeg no thanks. hehe. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jepp, jeg kjøper God of War 3 og eventuelt Dante's Inferno. Bayonetta likte jeg ikke, og Darksiders er jeg usikker på. Ikke slippes det noen demo heller. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Bayonetta var et jalla spill synes jeg no thanks. hehe. Jeg synes det er synd du mener det, du går glipp av noe. Det er nok ikke uten grunn at to av verdens største spillblader har gitt det full pott. Men ja, det blir et absolutt morsomt spillår. Bayonetta selvfølgelig, Dante's Inferno høres... hvertfall interessant ut, gjenstår enda å prøve demoen. Og God of War 3 kjøper nok min søster, så jeg får spilt det. Håper bare ikke det blir så utrolig likte de to forrige, som fort ble litt kjedelige for min del. Demoen var hvertfall litt zzzzzzz Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Bayonetta var et jalla spill synes jeg no thanks. hehe. Jeg synes det er synd du mener det, du går glipp av noe. Det er nok ikke uten grunn at to av verdens største spillblader har gitt det full pott. To av verdens største spillblader kan reise til #&%#. Blir som når både IGN og Gamespot gav MGS4 10/10. Jada det var et veldig bra spill og alt sånn, men 10/10? Nei, aldri. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Alle med litt kunnskap vet at man skal ta omtaler fra IGN og Gamespot, for eksempel, med en stor klype salt. De er veldig urespektable spillsider. Disse to jeg nevner er virkelig gode, spesielt EDGE. Ellers er jo størsteparten av spilljournalister enig i at det er et utrolig godt og underholdende spill. Selvfølgelig er det smak og behag hva man skal like, men jeg synes det er rart når fans av hack&slash ikke liker dette spillet-- eneste grunnen jeg kan komme på er at det er for mye rare ting. For meg er da spill som God of War litt for ordinært, spesielt innenfor den sjangeren. Den sjangeren er fokusert på å underholde spilleren til det ytterste, noe spill som Devil May Cry og Bayonetta klarer ypperlig, med sine unike design på karakterer og omgivelser, herlig hektiske kamper, sprø dialog og sinnsyke angrep som man gjennomfører med det svært tilfredstillende kontrolloppsettet. God of War gir meg lite variasjon, spektakulære bosser som dessverre blir ødelagt av et veldig gjennomsnittlig og irriterende design (prater ikke om utseendet, men hvordan den oppfører seg i kamp osv). Endret 14. desember 2009 av Patney Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 devil may cry var sikkert kult, men når hovedpersonen var en så sinnsykt kvalmende personlighet klarte jeg bare ikke å spille det, storyen ble ødelagt.. Er som du sier smak og behag hva man synest er kult, pistoler på armer og ben ispedd haugevis med japansk fantasy greier blir for drøyt for min del. Strekker meg til at FInal fantasy er knallbra, men også der er det en del ting jeg sliter med å svelge =) Om jeg får lånt meg bayonetta kommer jeg til å gi det en ny sjanse, men demoen var ikke nok til å overbevise, i motsetning til Dantes demoen, på god of war har jeg nå begynt på min tredje gjennomspilling siden jeg nå fikk remaken i posten.. første brett er fortsatt episk Lenke til kommentar
Zuccarello Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Bayonetta var et jalla spill synes jeg no thanks. hehe. Jeg synes det er synd du mener det, du går glipp av noe. Det er nok ikke uten grunn at to av verdens største spillblader har gitt det full pott. Nå spilte han sikkert PS3 versjonen som ser helt grusom ut i forhold fordi det kjører bare 20-30fps der. Det blir ikke pent eller særlig innbydende i et spill som dette. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 kjörer ikke bayonetta på 60fps da? Det er ikke no vits i og bashe på ps3 versjonen. Synes Bayonetta er det vanskeligste hack n slash spillet jeg har spilt som man kombinere komboes, i DMC 4 og GOW er det veldig repetitive komboer. Men synes det er litt fresh of brease air siden de kombinerer hurtighet mange komboer,ho er ganske badass også. Men kan ikke vente til Dantes inferno kommer ut slik jeg får spilt igjennom de 9 sircles of hell.Trur jeg kommer til og kjöpe den eklusive versjonen på play.com. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Prøvde demoen engang, kom til han mannen med ljåen og når eg hadde tatt all helsa hans stoppet han bare opp og eg sprang rundt der og ingentign skjedde. Sikkert en bug^^ Endret 14. desember 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Alle med litt kunnskap vet at man skal ta omtaler fra IGN og Gamespot, for eksempel, med en stor klype salt. De er veldig urespektable spillsider. Disse to jeg nevner er virkelig gode, spesielt EDGE. Ellers er jo størsteparten av spilljournalister enig i at det er et utrolig godt og underholdende spill. Selvfølgelig er det smak og behag hva man skal like, men jeg synes det er rart når fans av hack&slash ikke liker dette spillet-- eneste grunnen jeg kan komme på er at det er for mye rare ting. Nå skal vi ikke gjøre denne tråden om til hvem-er-de-beste-anmelderne-tråden, men EDGE har jeg null respekt for. Kan si det sånn at jeg stoler mer på en tilfeldig blogg enn EDGE. Btw, Gamespot og IGN er faktisk de største spillsidene når det kommer til ren nettrafikk, derfor har de mye å si på Metascore og sånn dritt. Lenke til kommentar
Zuccarello Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 kjörer ikke bayonetta på 60fps da? Det er ikke no vits i og bashe på ps3 versjonen. 60fps På 360 ja. På PS3 så langt derifra. 20-30fps. Er som natt og dag forskjell. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Skulle ikke DI og kjøre 60 fps? Tror det. Lenke til kommentar
Zuccarello Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Dantes Inferno er 60fps ja. Demoen er i alle fall det og utviklerne har snakket en del om det så det blir nok ikke endret. De sa jo at med 30fps så var det omtrent som å spille i fylla. Og det stemmer bra, 30fps blir seigt og stygt i spill som dette. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 kjörer ikke bayonetta på 60fps da? Det er ikke no vits i og bashe på ps3 versjonen. 60fps På 360 ja. På PS3 så langt derifra. 20-30fps. Er som natt og dag forskjell. Jepp, jeg lastet først ned til PS3 og syntes det var veldig gøy, men så lastet jeg ned til 360en min og det var bare crazy. Håper alle som har begge konsollene er klar over dette så de kjøper til rette konsoll! Only Chaos: Kan du gi noen grunn til at du har "null respekt" for Edge? Av det jeg har lest vet de hva de driver med, i forhold til Gamestop som er kjent for å la seg bestikke til å gi altfor gode karakterer, og IGN er bare... Idioter. Synd DE skal ha så mye respekt. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Riktig, hele gjengen er idioter. De eneste anmeldelsene jeg for øyeblikket leser med et halvt øye er GamesRadar Super Review, og den eneste grunnen er at de sammenligner med andre spill i samme sjanger eller målgruppe. Ellers sjekker jeg Metascoren bare for moro skyld, men den er jo uansett et resultat av de store sidenes karakterer. Men Edge er ikke noe bedre enn de andre store publikasjonene, that's final. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Det er jo ingen produsenter som selger samma spill med forskjell med 30fps og 60fps. Men uansett har ikke no problem med det uansett, Det går utrolig smooth synes jeg.dessuten så kjöres det i full hd. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det er jo ingen produsenter som selger samma spill med forskjell med 30fps og 60fps. Men uansett har ikke no problem med det uansett, Det går utrolig smooth synes jeg.dessuten så kjöres det i full hd. Det er Sega sin feil, de som portet det til PS3. Men jeg visste ikke at det kjørte i 1080p? Det er vel oppskalering? Det går også rykter om at Sony skal fikse problemene på PS3-versjonen innen det blir lansert i Europa og Amerika. La oss håpe det er sant for dem som har tenkt til å skaffe seg det til PS3. Lenke til kommentar
Zuccarello Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det er jo ingen produsenter som selger samma spill med forskjell med 30fps og 60fps. Men uansett har ikke no problem med det uansett, Det går utrolig smooth synes jeg.dessuten så kjöres det i full hd. Hva? Er ikke først gang det skjer. COD3 bl.a er 30fps på PS3 og 60fps på 360. Bayonetta skulle opprinnelig være et 360 eksklusivt spill og er derfor laget for å utnytte 360 maksimalt tenker jeg og derfor problemene med å porte over til PS3. Og hvis du synes PS3 versjonen går smooth så anbefaler jeg deg og prøve 360 demoen. Og spillet er selvsagt ikke 1080p i noen av versjonene. 720p. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det er jo ingen produsenter som selger samma spill med forskjell med 30fps og 60fps. Men uansett har ikke no problem med det uansett, Det går utrolig smooth synes jeg.dessuten så kjöres det i full hd. Hva? Er ikke først gang det skjer. COD3 bl.a er 30fps på PS3 og 60fps på 360. Begynner å bli lenge siden CoD3 . Bayonetta skulle opprinnelig være et 360 eksklusivt spill og er derfor laget for å utnytte 360 maksimalt tenker jeg og derfor problemene med å porte over til PS3. Kilde? Og hvis du synes PS3 versjonen går smooth så anbefaler jeg deg og prøve 360 demoen. Og spillet er selvsagt ikke 1080p i noen av versjonene. 720p. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå