Gå til innhold

Hvor er Dantes Inferno Demo?

zlpw0ker

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier lurer jeg på hvor demon er. Skulle ikke demon komme den 10 desember da?

Trudde först at demon kom litt rundt etter 24 for det var da bayonetta demon kom. Så var sikker på at den hvärtfall skulle väre på psn på morgenen.

Eller kommer den i helja?

Endret av zlpw0ker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Last ned på amerikansk PSN da vel.

Og hvordan gjør du det? Har registrert profil på amerikanske PSN sidene, men jeg får ikke lov til å logge inn med den på PS3en. Står bare at jeg ikke kan logge på med en annen persons id.

Lyst på Dante's Inferno demoen! :(

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
ikke registrer deg på de amerikanske psn sidene.. registrer deg på selve ps3en, også sier du at du bor i usa og bruker en amerikansk addresse. Funker som bare juling..

zlpw0ker så last den ned da vel :p

Mulig jeg er blind, men hvordan gjør jeg det? Er jo bare mulighet for å logge inn eller om du har glemt passordet. Ikke noe option for å lage ny account.

Lenke til kommentar

Jeg fikk laget meg en account på us og fikk lastet ned demon. dritbra demo,med masse attacks og magics. finnes jo 60 comboes +magic og holy cross,blir en del syke komboer. Må prøve mer imorra,det gikk litt dårlig den første gangen.

Men absolutt verdt et kjøp.

Hadde vært fint med et eget tema for Dantes inferno.

Endret av zlpw0ker
Lenke til kommentar

Se der ja, US Store. Takk for tipset.

Når det gjelder store, så er US ca. 100x bedre enn EU. Ikke bare tenker jeg på innholdet, men også hvordan ting er organisert. Gud som jeg savner f.eks en egen Demo kategori i EU store, så en letter kan finne nettopp demoer.

Hvor vanskelig kan det være å overføre interfacet fra US til EU da?

Lenke til kommentar
Håper dette spillet flopper slik at jeg kan kjøpe det på billigsalg så fort som mulig.

på gamestop koster det jo 200kroner å forhåndsbestille så jeg ser ikke problemet :)

Bytter inn 2 spill du kjøper fra feks play.com (100kr stk..) hmm kanskje du bor langt fra en gamestop butikk, da ser jeg problemet :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Jeg hadde håpet på sann UI som us store jeg også,istedet for og rote seg inn på andre kategorier for og finne demon. Tviler dantes inferno blir drit. Er helt utrolig bra detaljert og masse utrolige komboer og scenarioet er bare helt fett. På slutten av demon,åpna portene til helvete. rå avslutning på demon sier jeg bare.

Lenke til kommentar

Da har jeg spillt gjennom demoen.. Det er helt flaut hvor sinnsykt hinsides mye de har kopiert fra god of war.. men jeg DIGGER det anyway :)

Til og med det når en rir på store monster har de kopiert, det kommer jo i gow3 også. Blir nok helt fantastisk, vi har godt av mer enn ett slik spill.

Lenke til kommentar
Til og med det når en rir på store monster har de kopiert, det kommer jo i gow3 også. Blir nok helt fantastisk, vi har godt av mer enn ett slik spill.

Dette har vel vært i både Gears of War 2 og Batman: Arkham Asylum, så det kan man vel ikke si at de kopierte fra God of War. Men ellers er jo alt rett og slett som snytt ut av nesen til Kratos.

Men jeg digger dette spillet, har spilt gjennom demoen to ganger og er meget fornøyd. Nå vet jeg at det ikke kommer til å toppe God of War 3 for min del, men det tror jeg ingen spill kommer til å gjøre uansett sjanger. God of War er i særklasse.

Lenke til kommentar

jada det er kjempebra at de kopierer, bedre enn at de prøver å gå nye veier, formelen funker jo så sinnsykt bra :)

Bayonetta synest jeg minnet om Devil May Cry 4 som jeg synest var noe møkk.. Bayonetta var fin å se på, og hadde noen syke moves, men mja.. ikke en vinner i min bok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...