fagraas Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Hei. skal skaffe meg ny pc, alt av utstyr inn er nytt, untatt harddisken. Den harddisken jeg har er på 120 GB, og den er partisjonert med partisjon magic. Det jeg lurer på er; Hvordan Bytter jeg opperativ system (win 98 ---> Win 2000), og sletter gamle drivere og legger inn de nye, uten å slette måtte formatere alle partisjonene? Det følger med en 80 GB med alt innholdet på, men denne skal jeg ikke beholde. Fikk opplyst at det følger med cd plater med drivere og opperativsystem.... Så lurer jeg på hvordan jeg skal gjøre dette. Pc'n jeg får er; Pentium 4 2.0 GHz, 512 MB RAM, Geforce 4 128 MB RAM, 5.1 sorund mener jeg det var.. Og skal da bytte fra in 98 til win 2000, og legge inn nye drivere og fjerne gamle. Håper noen kan hjelpe meg. Med vennlig Hilsen Christer F Havnø Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Du kan vel formatere BARE aktuell partisjon..? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Tenker du på å oppgradere til win 2k? Jeg vil anbefale på det sterkeste å formatere hele disken og instalere os på nytt med disken i den nye maskinen. Da vil du sansynligvis få en raskere og mere stabil maskin. Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Les retningslinjene. Spesielt punkt 2 om bruk av emnefeltet. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg