Gjest Guest_Lassen_* Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Som topic sier...i media er det mye som skrives om islamisering og terror og andre ting som truer fedrelandet, men jeg er forelsket i ei muslimsk jente, og hun er den beste jenta jeg noen ganger har vært borti. hun er riktignok ikke religiøs, verken hun eller familien hennes, hun er oppvokst i norge og helnorsk utad. hun er selv ateist, og bærer ingen preg av religion over seg. jeg har likevel opplevd å få høre av folk (som jeg riktignok ikke kaller venner) at jeg ikke bør rote meg borti en muslim, og at det aldri kommer til å ende godt..hva synes dere? kunne dere vært med ei muslimsk jente, som i grunn kun er muslim på papiret, og ikke bærer preg av å være religiøs i det hele tatt? Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det jeg eventuelt ville hatt mot å være sammen med ei muslimsk jente ville vært totalt forskjellige ståsteder kulturelt og religiøst, men ut fra det du sier er det jo ikke noe problem i dette tilfellet. Jeg ser ikke noen grunn for å være skeptisk her - go for it! Men om hun prøver å rekruttere deg til Al-Qaida må du være varsom Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg hørte desverre på noen andre når jeg var forelska i en person jeg så gjerne ville ha... det var en stor feil.. Ikke la noe stoppe deg. Det er bedre å prøve enn å ikke prøve Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 hehe, jeg er en muslimsk jente.. kommer fra en muslimsk familie , har bodd i norge nesten hele livet mitt. Dvs jeg er 23 år nå.. har vært sammen med mange norske gutter.. Gutter som trodde aldri de kunne være sammen med en muslim.. rart det der hvordan media framtiler Islam som.Vi er normale mennesker som alle andre..Da jeg var ute i helga så kom jeg i en krangel med en militær gutt som mente alle muslimer fortjente å dø.. da jeg selv sa jeg var muslim så prøvde han seg faktisk på meg. han sa jeg var den fineste muslimske jenta han har møtt.. Jeg skjønner ikke greia til folk.. Hvis du liker noen go 4 it hva har det å si hvilken religion den personen har ? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 I Norge så er det ikke et problem, go for it! Lenke til kommentar
ACD Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hehe, hun er en muslimsk ateist? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 hehe, jeg er en muslimsk jente.. kommer fra en muslimsk familie , har bodd i norge nesten hele livet mitt. Dvs jeg er 23 år nå.. har vært sammen med mange norske gutter.. Gutter som trodde aldri de kunne være sammen med en muslim.. rart det der hvordan media framtiler Islam som.Vi er normale mennesker som alle andre..Da jeg var ute i helga så kom jeg i en krangel med en militær gutt som mente alle muslimer fortjente å dø.. da jeg selv sa jeg var muslim så prøvde han seg faktisk på meg. han sa jeg var den fineste muslimske jenta han har møtt.. Jeg skjønner ikke greia til folk.. Hvis du liker noen go 4 it hva har det å si hvilken religion den personen har ? muslim eller ikke fortsatt ett menneske Syns mange ''muslimske'' jenter er fine. Har fått inntrykk da av at de fleste muslimske kvinnfolk blir undertrykkt og mishandlet. Men du kan vel oppdatere meg på den der? Er det slik at din religion oppfordrer til undertrykking av kvinner? Jeg vet godt at det finnes gode og onde mennesker å om det er så at din religion oppfordrer til undertrykking så er det jo selvfølgelig ikke alle som vil være med på det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hehe, hun er en muslimsk ateist? Blir vel mer korrekt å si hun er en ateist med muslimsk bakgrunn tror jeg. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Evt. muslimsk-ættet ateist. Høres jo fancy ut. Jeg er en ateist-ættet ateist. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 hehe, jeg er en muslimsk jente.. kommer fra en muslimsk familie , har bodd i norge nesten hele livet mitt. Dvs jeg er 23 år nå.. har vært sammen med mange norske gutter.. Gutter som trodde aldri de kunne være sammen med en muslim.. rart det der hvordan media framtiler Islam som.Vi er normale mennesker som alle andre..Da jeg var ute i helga så kom jeg i en krangel med en militær gutt som mente alle muslimer fortjente å dø.. da jeg selv sa jeg var muslim så prøvde han seg faktisk på meg. han sa jeg var den fineste muslimske jenta han har møtt.. Jeg skjønner ikke greia til folk.. Hvis du liker noen go 4 it hva har det å si hvilken religion den personen har ? muslim eller ikke fortsatt ett menneske Syns mange ''muslimske'' jenter er fine. Har fått inntrykk da av at de fleste muslimske kvinnfolk blir undertrykkt og mishandlet. Men du kan vel oppdatere meg på den der? Er det slik at din religion oppfordrer til undertrykking av kvinner? Jeg vet godt at det finnes gode og onde mennesker å om det er så at din religion oppfordrer til undertrykking så er det jo selvfølgelig ikke alle som vil være med på det Ikke der hvor jeg kommer ifra! Det landet jeg kommer fra er ett europeisk land og kulturen er akkurat den samme som i Norge. Jeg bruker ikke slør eller dekker meg til..Jeg drikker, går ut med venner osv. Så jeg kan dessverre ikke si noe på det området der..Undertrykkelse har jeg ikke opplevd, ikke i det hele tatt.. Lenke til kommentar
8qk5xlv3 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Kan ikke si jeg ville hatt noe mer imot ei jente som er muslim enn ei jente som er kristen, men hvis man skal ha noe til å vare i "det lange løp", så ville hun måtte være rimelig sekularisert. Ikke faen om jeg skal indoktrinere barn til noen religion. Lenke til kommentar
H3N Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 så lenge hun er ateist kan jeg hvertfall ikke se noe problem? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 hehe, jeg er en muslimsk jente.. kommer fra en muslimsk familie , har bodd i norge nesten hele livet mitt. Dvs jeg er 23 år nå.. har vært sammen med mange norske gutter.. Gutter som trodde aldri de kunne være sammen med en muslim.. rart det der hvordan media framtiler Islam som.Vi er normale mennesker som alle andre..Da jeg var ute i helga så kom jeg i en krangel med en militær gutt som mente alle muslimer fortjente å dø.. da jeg selv sa jeg var muslim så prøvde han seg faktisk på meg. han sa jeg var den fineste muslimske jenta han har møtt.. Jeg skjønner ikke greia til folk.. Hvis du liker noen go 4 it hva har det å si hvilken religion den personen har ? muslim eller ikke fortsatt ett menneske Syns mange ''muslimske'' jenter er fine. Har fått inntrykk da av at de fleste muslimske kvinnfolk blir undertrykkt og mishandlet. Men du kan vel oppdatere meg på den der? Er det slik at din religion oppfordrer til undertrykking av kvinner? Jeg vet godt at det finnes gode og onde mennesker å om det er så at din religion oppfordrer til undertrykking så er det jo selvfølgelig ikke alle som vil være med på det Ikke der hvor jeg kommer ifra! Det landet jeg kommer fra er ett europeisk land og kulturen er akkurat den samme som i Norge. Jeg bruker ikke slør eller dekker meg til..Jeg drikker, går ut med venner osv. Så jeg kan dessverre ikke si noe på det området der..Undertrykkelse har jeg ikke opplevd, ikke i det hele tatt.. Takker Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Til TS, ser ingen grunn til at du ikke skal "go for it". En liten kortfilm som passer inn i dette temaet. Se filmen hos Youtube Endret 12. desember 2009 av Write Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hva faen skjer med fordommer mot muslimer?! Eneste folk har å basere tåpskapen på er drit de har lest i media, eller vås har "hørt".. Test heller selv du, så skal du nok se at disse muslimene ikke er så farlige som du tror.. On topic så kunne jeg selvfølgelig vært sammen med en muslimsk jente. Akkurat som jeg kunne vært sammen med en kristen eller jødisk jente. Så lenge hun ikke er fanatiker og evner å oppføre seg normalt (noe mange religiøse dessverre ikke klarer), så spiller faen ikke noen rolle hva slags religiøs bakgrunn hun stammer fra. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hvis hun er uttalt ateist så er det bare å kjøre på. Det har voldt henne større risikoer ved å være ateist enn det måtte være for deg. Altså ei dame med bein i nesa. Hva faen skjer med fordommer mot muslimer?! Eneste folk har å basere tåpskapen på er drit de har lest i media, eller vås har "hørt".. Test heller selv du, så skal du nok se at disse muslimene ikke er så farlige som du tror.. Kanskje noen her inne har faktisk erfaringer om/av muslimer her i landet, eller utenfor dette rikets grenser. Det er en risikosport å tro at en selv vet bedre, både anonymt på et forum og i en virkelig debatt. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hva er greia? Go for it. Er ikke noe spørsmål en gang. Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Muslim som er ateist? Er det araber du mener? Nei det er vell bare å kjøre på det. Forstår egentlig ikke problemstillingen. Det er jo ikke Bin Laden du skal ha hyrdestund med Lenke til kommentar
Castman Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 haha, jævelig bra powerpie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå