Gå til innhold

Noen som har erfaring med SE W995 ?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med denne Sony ericsson W995 ? :roll:

Ønsker meg denne telefonen og tror jeg får den om noen dager, men vil gjærne høre hva dere andre synes om denne mobilen.. :) har hørt at kameraet ikke er sånn helt på tipptopp, men det gjør ikke så mye da ja ikke bruker mobilen spes mye til å ta bilder siden jeg bruker mest ordentlig fotoutstyr til slikt. :grin: Men er selve mobilen bra? er tastene ok? og er den rask, sånn med tanke på når man går inn og utav meny og når man skal innpå forksjellige ting.. har hatt erfaring av at noen mobilen(mest disse N96 nokia mob :sick: ) er skikkelig treige innimellom og hakker/klikker en del.. håper ikke dette skjer med SE'en også :scared:

Håper på noen raske og gode svar :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som har erfaring med denne Sony ericsson W995 ?

- Ja.

men vil gjærne høre hva dere andre synes om denne mobilen..

- Synes den er flott å se på og med god brukervennlighet i tillegg utstyrt med masse finesser.

har hørt at kameraet ikke er sånn helt på tipptopp

- Quote Amobil

Det er ingen tvil om at bilder tatt med W995 er blant de beste bildene vi har sett fra et mobilkamera. Kun blant det fåtallet telefoner som kan skilte med like høy oppløsning på kameraet finner vi telefoner som tar hakket bedre bilder.

Her vil jeg si meg enig, så lenge det er stilbilder. Er utstyrt et kamera som er sensitiv mot bevegelihet. Da har bildene tendenser til å bli litt/mye uskarpe.

En

til anmeldelse jeg fant. får ros for kameraet

Men er selve mobilen bra?

-Ja

er tastene ok?

-kjempe gode synes dog jeg. Smak og behag!

og er den rask?

-Har enda ikke merket tendens til delay/treighet. Dog skulle dette oppstå ligger 99% av feilen at brukeren har overfyllt internminne evt. kjør en software oppgradering..

pos:

funksjonalitet, "dings" - of the year, brukervennlighet (menysystemet-softwaren i seg selv..), batterilevetiden (MEGET god), klar skjerm, oppløsning på kamerat. Kunne sikkert kommet på mer...

negs:

Litt liten skjerm, SE sin domme versjon av "bord-stativ" (evt henge rundt halsen dings). Og litt vanskelig og forklare men, orginal ørepluggene: Ledningen fra pluggen skulle peket oppover ikke nedover. Men den har jo Mini jack så np virkelig..

Personlig det jeg liker best med hele mobilen: den essensielle Batterilevetiden :w00t:

Lenke til kommentar
Er det noen som har erfaring med denne Sony ericsson W995 ?

- Ja.

men vil gjærne høre hva dere andre synes om denne mobilen..

- Synes den er flott å se på og med god brukervennlighet i tillegg utstyrt med masse finesser.

har hørt at kameraet ikke er sånn helt på tipptopp

- Quote Amobil

Det er ingen tvil om at bilder tatt med W995 er blant de beste bildene vi har sett fra et mobilkamera. Kun blant det fåtallet telefoner som kan skilte med like høy oppløsning på kameraet finner vi telefoner som tar hakket bedre bilder.

Her vil jeg si meg enig, så lenge det er stilbilder. Er utstyrt et kamera som er sensitiv mot bevegelihet. Da har bildene tendenser til å bli litt/mye uskarpe.

En

til anmeldelse jeg fant. får ros for kameraet

Men er selve mobilen bra?

-Ja

er tastene ok?

-kjempe gode synes dog jeg. Smak og behag!

og er den rask?

-Har enda ikke merket tendens til delay/treighet. Dog skulle dette oppstå ligger 99% av feilen at brukeren har overfyllt internminne evt. kjør en software oppgradering..

pos:

funksjonalitet, "dings" - of the year, brukervennlighet (menysystemet-softwaren i seg selv..), batterilevetiden (MEGET god), klar skjerm, oppløsning på kamerat. Kunne sikkert kommet på mer...

negs:

Litt liten skjerm, SE sin domme versjon av "bord-stativ" (evt henge rundt halsen dings). Og litt vanskelig og forklare men, orginal ørepluggene: Ledningen fra pluggen skulle peket oppover ikke nedover. Men den har jo Mini jack så np virkelig..

Personlig det jeg liker best med hele mobilen: den essensielle Batterilevetiden :w00t:

Aha! :) Da virker den jo bra da, gleder meg kjempemye til og få den.. håper det blir snart! Virker kjempebra med lang batterilevetid, thats good :new_woot: Takk for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...