nortridge Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hei. Finnes det noe alternariv til ImgBurn på Ubuntu 9.10, slik at man kan brenne backup's av XBOX360 spill? Jeg sitter på en Eee901 som sliter med avspilling av 720p. Det er jo ingen selfølge at det skal funke, men jeg har lest at folk greieer å spille av HD uten problemer. Kjører Ubuntu NBR nå, men jeg er åpen til å skifte distro hvis det er en fordel. Sålangt har jeg prøvd noen tweaks i VLC - uten hell. Jeg har også prøvd Totem og XBMC. XBMC fungerte litt bedre og annerledes enn VLC. XBMC kjørte uten å stoppe opp, men jeg hadde ikke 24fps og lyden var litt ute av sync. Noen der ute som har en god løsning? Mulig det er like greit å slå hele ideen om 720p på Eee'n fra seg? -Takker Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Prøv med mplayer. Den greier (såvidt det er) 720p på min Eee900. (Litt avhengig av bitrate osv, enkelte filmer er mer problematiske enn andre) Finnes flere GUI-frontends til mplayer (gnome-mplayer, smplayer), men for ytelsens skyld er det kanskje greit å prøve med den terminalbaserte først.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå