Mannen med ljåen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Hei! Hvorfor er det alltid slik at hvis jeg googler en tråd (søkefunksjonen her er ubrukelig) så kommer jeg til Lo-Fi-versjonen av forumet, med hvit bakgrunn og NotePad-liknende tekst? Selv mobiltelefonen min støtter fullversjonen av forumet. Men når jeg kommer inn på forumet via Google, får jeg alltid lo-Fi-versjonen UANSETT maskinvare. Sitter her med en blytung, slepbar laptop med mer enn en gigahertz i klokkefrekvens, og 2 GB RAM. Den trenger ikke Lo-Fi. Kan dette fikses? Det er vanvittig irriterende fordi Lo-Fi er vanskelig å bruke. Ingenting er der jeg venter. Endret 11. desember 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Om du sikter til dette, er det bare å trykke på trådtittelen ved siden av der det står "Full versjon", så skal du kunne se tråden i sin vanlige form. Endret 11. desember 2009 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg vet det. Jeg må gjøre det hver gang. Det er ikke verdens undergang, men hva med å fikse det? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Nå blir heldigvis søkemotoren mer fungerende så fort forumoppgraderingen er unnagjort. Hva google angår, så er nok dette mer med indekseringen Google gjør. Vi prøvde å rette på dette selv i sommer (med å føre en inn på fullversjon), men da forsvant veldig mye ut av google-treff. Derfor er det litt lite å gjøre med dette i mellomtiden, men vi håper det ikke går alt for lang tid før IPB3 er på plass. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Kjempebra. Blir søkefunksjonen mer intelligent og Google-aktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg