NetFinity Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Noen som har erfaring eller vet hvordan man ripper playstation 2 spill? Vurderer å rippe GTA3 men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gå fram... Tenker da på å kunne bruke emulator å spille dette på pc ettersom jeg ikke har PS2 selv, men digger GTA3 Må jeg ha DVDrom for å rippe dette spillet eller? Kom med fremgangsmåte eller linker til sider med info... På forhånd takk :smile: Lenke til kommentar
Danny Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 det er umulig å spille dette på pc,finnes ingen emulatorer og får å spille det ps2 må du bruke dvd brenner Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 26. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2002 Det GÅR an å spille det på pc jo. Jeg har skaffet meg emulatoren, og mangler bare selve spillet... Det er nemlig versjoner ute på nettet som virker, men jeg har ikke kapasitet til å laste ned dette ettersom jeg ikke har fått bredbånd enda... Lenke til kommentar
Frupp Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Jeg tviler på at du har en ps2 emulator som virker men... Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 27. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2002 JO DEN VIRKER! Har prøvd den og den virker flott... Heter EKAF Playstation 2 Emulator, men det var ikke spørsmålet, hvordan ripper jeg PS2 spill over til pc?? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Kan emulatoren kjøre spillet fra HD'en da? du vet at en DVD tar mye plass, og blir litt "vrien" å brenne ut på CD sant?? :smile: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Quote: On 2002-01-27 02:18, GeeZuZz skrev:Kan emulatoren kjøre spillet fra HD'en da?du vet at en DVD tar mye plass, og blir litt "vrien" å brenne ut på CD sant?? :smile: Jeg har sett GTA3 på nettet der musikken er fjernet. Dette fører til at spillet får plass på en CD! (har bare sett det altså) Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 27. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2002 Har planer om å kjøre hele greia fra harddisken :smile: har nokk av plass så det er ikke noe problem. Ellers så vet jeg at Kalisto har gitt ut en versjon som virker av GTA3 uten lyd(som kenny000 sa) men jeg har ikke kapasitet til å downloade denne(600mb) fordi jeg ikke har bredbånd, og derfor ønsket jeg å rippe GTA3 fra orginal DVD-en til harddisk eller noe, men vet ikke hvordan de folkene har gjort dette(og de har sånn policy at de ikke svarer på mail ang. ting de har gitt ut) Jeg har sett litt på consolecopyworld og der er det forklaringer på hvordan man går frem til mange andre spill, men det virker som om nesten alle spillene bruker forskjellig fremgangsmåte for å rippe dette og derfor spør jeg her :smile: Selv om det virker som ikke så alt for mange har gjort dette her på forumet... Lenke til kommentar
Darkmind Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Tviler på at den EKAF Playstation 2 Emulatoren funker ... har hørt at det skal være et virus EKAF baklengs er FAKE ... bare som et hint lixom :razz: Lenke til kommentar
house Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 ingen som har tenkt på at dette faktisk er ulovlig da ? Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Det er ikke bare å "rippe" et PS2 spill. For å gjøre dette kreves det goooode programmeringskunnskaper da man må inn i spille og kode det om... Lenke til kommentar
KillroY Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Du maa ha DVD-rom. En kompis av meg kan dette her... Skal ta aa sporre han om det. Men en ting skal dere vite, d er ikke et problem aa "rippe" spill! Men tviler litt paa den emulatoren... =P Skal men ha det pa Cd, kan du gjore folgende: 1. Sette ned kvaliteten paa "videoer" og lyder. 2. Endre paa EXE filen slik at man kan brenne spillet ut paa flere CD-er ( Gamecopyworld.com ) :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg