Mr. Rallycross Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Noen som har en løsning så jeg får riktig font...? Ser slik ut så fort jeg er inni menyen... Lenke til kommentar
nichoBK94 Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 har du prøvd å endre språket på hele Xboxen? Kanskje det hjelper Lenke til kommentar
sib Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Hadde kanskje vært en idé å skrive litt mer informasjon? Hvilken plattform du spiller på, OS osv. Jeg regner med, etter musepekeren å dømme, at du spiller på PC. Lenke til kommentar
Mr. Rallycross Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Glemte av det... Er på PC ja.. Kjører XP. Kom meg inn og fikk spilt, men er greit å kunne lese teksten også... Lenke til kommentar
Mr. Rallycross Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2009 Ingen som har noen tips... ? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Det ser ut som at det er grafikk kortet ditt som er problemet her. Prøv og reinstaller drivere, reinstaller spillet, reinstaller windows eller bytt ut grafikk kortet. Lenke til kommentar
fjelljegeren Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Hei MacPlaya! Har du fnnet ut av problemet? Jeg trøbler med akkurat det samme... Kjører Vista og har ATI x1900 grafikk-kort på en bærbar. Håper du eller noen kan komme med ei løsning Hilsen Fjelljegeren Endret 25. desember 2009 av fjelljegeren Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Hei MacPlaya! Har du fnnet ut av problemet? Jeg trøbler med akkurat det samme... Kjører Vista og har ATI x1900 grafikk-kort på en bærbar. Håper du eller noen kan komme med ei løsning Hilsen Fjelljegeren Ja, han oppdaterte skjermkort driverne Lenke til kommentar
darkie Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Dette er et kjent problem med ATi og x-serien, finnes mange løsninger hvis du googler men små sjanser at det virker til alle i serien. Beste er å kjøpe et nytt kort, koster så lite nå idag. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 17. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2010 Nevøen min har X1800XL, installerte Januar09 drivere, altså den første legacy-drivern elns, og den funka. Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 ja men jeg får ikke oppdatert driverne:S får det ikke til:S det kommer opp at drvieren ikke er lasted ned. og: setup was unable to complete the installation. try to set up your display adapter with a standard VGA driver before running setup. hva skal jeg gjøre da? hilsen en med samme problem:P Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Litt gammel tråd nå...men, men, gå in på CanYouRunIt og sjekk om pcen din har gode nok systemkrav. Den sjekker automatisk, men du må ha java på. Er du på Vista/7 så trenger du admin tillatelse første gangen du prøver det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå