glenmb94 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hei... JEG VIL BARE DERE SKAL VITE AT JEG HAR PIRATKOPIERT PS Jaja, nok om det... Jeg har problemer når jeg starter PS CS4... Jeg Installerte det, det funka fint. Men å formaterte jeg pc`en, og da begynte trøbbelet... Jeg får opp denne beskjeden: Could not initialize Photoshop because the file could not be found, og følger med :could not open scratch file because the file could not be found... Jeg har laga ny bruker, sletta innstillinger, reinstallert og div, men INGENTING funker... HJEEEEEELP Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Siden du har piratkopiert PS kan du i grunn bare glemme å finne hjelp her på forumet. Tipset er ganske enkelt - ring Adobe - og siden du har piratversjon er det lite lurt. Skal ikke se bort fra at problemet har oppstått pga piratversjonen også. Edit: glemte å stenge tråden. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Sånn går det når man piratkopierer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg