Akse Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Hei. Hadde foten ute av ledd for et par uker siden. Har akkurat begynt å gå på foten igjen nå, og har fått av legen om å bruke foten. Nå skal jeg ikke tilbake til sjekk mer, men er det noen som vet hvor mye leddet tåler etter å ha vært ute av ledd? Altså, om det hopper lett ut igjen. Foten er veldig hoven nå, men det var visst helt normalt. Er glad for alt av informasjon egentlig /Jan Tore Endret 10. desember 2009 av Akse Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hvordan klarte du dette? Jeg kan ikke gi deg noe godt faglig svar dessverre, derfor lar jeg være. Håper det ikke gjør noe at jeg spør fordet! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Hvordan klarte du dette? Jeg kan ikke gi deg noe godt faglig svar dessverre, derfor lar jeg være. Håper det ikke gjør noe at jeg spør fordet! Skulle hoppe av sykkelen etter at et triks ble noe mislykket. Var vel ca en meter i lufta fra en murkant. Så landa jeg på den foten, i en skråbakke. Var ikke særlig vondt. Eneste som plager meg er tida det kommer til å ta før foten er ordentlig brukbar igjen. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Jeg kan jo oppdatere nå, og si at foten fortsatt er noe øm nede ved tærne, men det tok kun et par uker før jeg gikk normalt igjen. Nå funker foten som bare det Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Et ledd som har vært "dislokert" vil i noen tilfeller lettere kunne dislokeres senere. Men, det kan unngås ved f.eks veldig enkle styrkeøvelser. F.eks. balansebrett.. Postet av anonym: 6103401c2008aed5312075cbdd2a2542 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Jo, fikk det rådet. Det er nok klart at det vil gå lettere ut av ledd neste gang, men jeg anser sannsynligheten for at det samme skal skje igjen som liten. Og skjer det, så skjer det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå