Solid Edge Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hei Jeg har som mange andre observert at det ikke går an å bruke Party Chat'en på X360 når man spiller rangerte kamper. Hvorfor? Er det fordi folk "ghoster", altså forteller hvor fienden er når de er døde? Har infinity ward noen uttalelser om dette? Det andre spørsmålet er om det går an å spille (hvis man har 360) mot folk som spiller på PC eller PS3. Regner med at av en eller annen konkuranse grunn at det ikke går an med PS3, men man skulle tru det går an mellom PC og 360? Lenke til kommentar
Gene Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hei Jeg har som mange andre observert at det ikke går an å bruke Party Chat'en på X360 når man spiller rangerte kamper. Hvorfor? Er det fordi folk "ghoster", altså forteller hvor fienden er når de er døde? Har infinity ward noen uttalelser om dette? Det andre spørsmålet er om det går an å spille (hvis man har 360) mot folk som spiller på PC eller PS3. Regner med at av en eller annen konkuranse grunn at det ikke går an med PS3, men man skulle tru det går an mellom PC og 360? Kan ikke spille på tvers av konsoller nei. Regner med at de fleste 360 spillerne ville hatt litt problemer med å hamle opp med en råtass på mus. Generelt litt roligere tempo på 360 etter hva jeg har sett : O Voice-Chaten irriterer meg og. Jeg vil snakke med vennene min selv om jeg er død i S&D. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Fungerer det virkelig å "ghoste"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå