Antatra Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Synes egentlig ikke hun fortjener en ny sjanse her. Men om du gir henne en sjanse til, ikke knytt deg så mye til henne at du får problemer med å gjøre det slutt igjen. Men hun klarer nok å holde skuespillet oppe akkurat lenge nok til at du havner i samme situasjon som tidligere. Jenter er gode på det. Tipper hun bare vil ha litt julekos, og gir minst mulig av seg og håper du gir mest mulig av deg. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Dette kommer ikke til å gå bra omd ere begynner på igjen. Vil anbefale deg å kutte henne helt. Gjerne fjern henne fra diverse nettsamfunn også. Stå på! Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Takk for alle svar. Jeg får se det ann over jul. Får nok svar på julaften, av alle tider i året ;_; Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 DER skjedde det "Jeg må tenke på det, ikke tro du kan gi meg fingern og angre etterpå og tro alt er greit" Tok meg tilbake for og kunne dumpe meg. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 argh. som sagt, aldri snakk et ord mere med henne! er som å kaste bensin på bålet å gi noe som helst av seg selv til sånne folk. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Haha. Har du fått det inn nå? De fleste må lære dette på den harde måten, men det er det som funker. Du kunne sluppet unna med litt verdighet, men dessverre forsvant det også Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 "Jeg må tenke på det, ikke tro du kan gi meg fingern og angre etterpå og tro alt er greit" Ser du hvordan hun snudde det? Egentlig er det hun som har gitt deg fingeren, og så angret. Du kom tilbake, gav henne en sjanse, og hun viste deg fingeren. Jenter kan være så drøye noen ganger. Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 I had it coming, thats for sure Jaja, ingen kan si jeg ikke brydde meg oppriktig om "baby".... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Herregud, for et gjennomført dårlig menneske, helt ned til roten. Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Synd du mistet vennene dina da. Men nå fikk du jo vite hvem som virkelig var venner. Du får bare si det som det var, at hun ikke klarte å ligge vekk fra eksen. Ikke noe vits å la vær å fortelle sannheten nå. Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) kjnkmn Endret 28. desember 2009 av Stubbekropp Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 hva slags objekt? ble nysgjerrig Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 Tør jeg ikke nevne, redd for og bli spora >.< Objektet spiller ingen rolle. Det skumle er om hun faktisk møter folk og oppfyller dette "Behovet" eller om hun "Bare" cammer? Hvordan kan jeg diskre inkludere en fetish sakte? Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 hva som skjedde nå? Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Gikk så langt at jeg lagde en fake profil på ett nettsted hun henger på. Bare lot den være der og se om jeg fikk napp på henne ved og skrive jeg likte de samme sexuelle tingene på profilen. Kontaktet henne ikke, bare lot den være der, og voila kontaktet hun med idet jeg skulle logge ut. Denne "fake" meg og jeg spurte om "vi" skulle møtes for sex. "Ikke uten bilde" fikk jeg som svar Betyr ikke det...hun gjør det? Det kan da umulig være feiltolket Hvordan fårjeg dumpa henne uten og nevne dette? Det er jo flaut og lavmål av meg såvell Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Synd du ikke bra droppet hun når vi sa du skulle det. Ja, denne damen går nok bak ryggen på deg. Opp til deg om du vil avslutte det rolig eller med et brak. Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Kleint,men: HVORDAN Jeg faen meg elsker henne, det er vanskelig. Men jeg må. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hun puler andre bak ryggen din, er ikke noe å lure på en gang. Beholder du henne foreslår jeg du blir bannet på forumet. Personlig hadde nok jeg fersket hun på det hun driver med. Evt. avtalt et møte med hun med den falske profilen din, og når du treffer henne skriker du "Overraskelse din hore" med et stort smil før du dumper hun. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kleint,men: HVORDAN Jeg faen meg elsker henne, det er vanskelig. Men jeg må. Av og til må du bare være kynisk. Har vært i en lignende situasjon tidligere, med en jente jeg ikke klarte å slippe. Til slutt strammet jeg meg opp og kuttet kontakten tvert, men på en ordentlig måte. Etterpå ble det faktisk bedre. Det hjalp også at jeg hadde mange andre ting jeg måtte holde fokus på, og nå er disse tidligere tingene bare vage minner. Lenke til kommentar
Alvorlig Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg støtter deg så langt det kan gjøres i dette, Stubbekropp. Forbanna drittkjerring. Det finnes så utrolig mange av dem også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå