Gå til innhold

CSS til 31 kroner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Nå som det er så billig, så blir det nok en del idioter som kjøper source på en annen account, cheater for 31 kroner også når den blir bannet, så skjer det såsi ikke noen ting..

Lenke til kommentar

Niks.

Med mindre du er idiot og ikke holder deg til kjente servere er det veldig få cheaters :)

Om jeg spiller mye public en kveld skjer det nesten aldri at jeg møter en cheater.

Også er mange folk flinke i CS nå, så du må ikke tro at alt er wh og aimbot som noen idioter har fått for seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Antyder du at jeg er idiot?

Jeg spiller på playzeek.com (1k som spiller der atm) sine servere, med et anticheatsystem i tilleg til VAC. Klienten sender ut et bilde av skjermen du ser når du spiller, og buster deg dermed for cheat.

Dette var de som ble bannet i går (før kl 12). Jo, 1,6 er stappa med cheaters.

Jeg spiller mixer hver dag såsi, og der er det bedre, men ikke så mange randoms som joiner der heller.

EDIT: Han her ble tatt etter kl 00:00. Se på screens. Det sier litt om hvor mye et community kan være stappa med cheaters. Jeg ser nesten en cheater hver dag.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Nei, men mange som spiller cs, de som antyder at så mange har cheats, er vanligvis komplette idioter.

Skill og cheat er utrolig forskjellig, og får å klare å cheate i stealth må du ha utrolig til skills til å gjemme evt wh.

Ok, playzeek ja. Der har jeg aldri spilt, og kommer nok aldri til å spille pga "medaljer" osv. Blir for bling bling, og det tiltrekker jo såklart også cheaters, siden da kan de jukse til seg noe mer enn /top15 på en random serv.

Jeg ser aldri cheaters, såsi. ktv, catchgamer osv er rimelig cheatfri etter min erfaring.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg klarer helt fint å se forskjell på cheaters og på skills. Jeg antyder aldri at en cheater med mindre jeg har bevis, da altså fått record eller synlig wallhack o.l. på screenshots.

Men bare her jeg bor, så har 2 stk kjøpt source igjen for å ha en cheating-account. De har aldri cheata før, men siden det var så billig, så gjorde de det. Du sier jo selv at du har cheata bort accounter, og nå som det er så billig, så vil du kanskje gjøre det igjen?

Dette er jo en teori, og jeg spiller ikke source, så jeg får nok aldri vite om den stemmer..

Lenke til kommentar
Jeg klarer helt fint å se forskjell på cheaters og på skills. Jeg antyder aldri at en cheater med mindre jeg har bevis, da altså fått record eller synlig wallhack o.l. på screenshots.

Men bare her jeg bor, så har 2 stk kjøpt source igjen for å ha en cheating-account. De har aldri cheata før, men siden det var så billig, så gjorde de det. Du sier jo selv at du har cheata bort accounter, og nå som det er så billig, så vil du kanskje gjøre det igjen?

Dette er jo en teori, og jeg spiller ikke source, så jeg får nok aldri vite om den stemmer..

Å kjøpe accounts rent for å cheate har jeg aldri gjort. Jeg har gått ut av CSperioden min, cheata i en fin halvtime til jeg går lei og logget av.

Uansett om interessen skulle vekkes, så koster det såppas lite at jeg merker det ikke i pungen.

Men kan vel godt hende at noen shitkids kjøper accounts for å torturere andre i flere dager, uker eller kanskje måndter - nå som det er så billig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...