fpsplayer Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hvorfor kan jeg ikke lagre spillet? Jeg hadde kommet ganske langt etter å ha spilt spillet i rundt to timer men jeg får ikke til å lagre. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Autolagring etter løp elns? Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Nei, etter at jeg gikk ut og inn på spillet igjen, måtte jeg starte helt på nytt. Det var ikke mulig å loade et spill. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Du må ha en Games for windows profil(en offline profil fungerer fint) for at det skal lagres, som det sies klart og tydelig når du starter opp spillet. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg tenkte kun den profilen var for online-spilling. Men takk skal du ha. Skal prøves nå Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Gøy å spille online på dette spillet. Det er null lag uansett hvem som hoster virker det som. Jeg har en dårlig linje men jeg har aldri merket noe antydning til lag. Flere som spiller online så kan jeg legge deg til som venn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå