Spirre Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 vel et enkelt og greit spørsmål, har komplett cd brennere (svarte) som støtter burnproff utenom plextor? jeg vet burnproff'en er markert på samsung'en min, men jeg vet ikke om det støtter det forde...skal kikke litt mer nå...men dere kjenner komplett, info er kjipt å skrive... Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Nå som brennerne støtter så store hastiheter som opp til 48x (52x) har alle brennere denne funksjonen. Det er bare det at de forskjellige merkene kaller denne funksjonen for noe annet enn burnproof... Dette er fordi burnproof er Plextor sitt merke. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 aha! spank you very much Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Tenk deg en rask brenner uten.... ikek bra. Justlink kaller vel sony det? alle har, så feilbrenninger blir det lite av Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 meg tenke? ...øh ok... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå