Gå til innhold

PL: 13.12.2009 v Liverpool, Anfield

invalid_user

Liverpool vs Arsenal  

37 stemmer

1. 1. Hvem var Arsenals beste spiller?

• Manuel Almunia (lol)
      6
    • Bacary Sagna
      2
    • William Gallas
      1
    • Thomas Vermaelen
      8
    • Armand Traoré
      0
    • Alexandre Song
      2
    • Cesc Fàbregas
      2
    • Denílson
      2
    • Theo Walcott
      0
    • Andrey Arshavin
      11
    • Samir Nasri
      3
    • Abou Diaby (sub)
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sagna var fantastisk i dag! Utrolig viktig "outlet" i første omgangen når dere var under såpass mye press var han alltid der på løp. Og innleggene var også viktige, for da var det ihvertfall NOE som stresset Pool. Syns ikke de var så dårlige heller. Og i andre var han fantastisk defensivt når Torres og et par andre løp forbi han første, bare for å bli taklet på en fantastisk måte bakfra nesten hvor han tok ballen alle gangene. Tror han må være med på den der listen din, Benjbo, som kan være med videre i Arsenal "rebuildingen". ;)

Song herlig yet again, og Verminator var en beast!

1. Sagna

2. Vermaelen

3. Song

Ikke at det var så bra for Utd, men jeg gledet meg veldig over seieren. Å gjøre det Fiorentina og Lyon gjorde nylig på Anfield all over again var heerlig å se på.

PS: Jeg vil vite hvem det var som også stemte på Sagna, might be my soul mate! :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

1. Song

2. Vermaelen

3. Sagna

Song god og trygg som alltid. Eneste første kvarteret ca han rotet. Syns forsatt han fortjener BB.

Varmaelen var veldig god i dag, men hadde noen rare offansive løp, som feks. da når Torres nesten satt den i mål etter rundt et kvarter spilt.

Sagna var god som alltid, stabil og gjor slik at jøden ikke fikk til en drit. men som dere sier, innleggene hans er forsatt dårlige.

Traoré overasker syns jeg. Må huske på at han er 3 valget til Arsenal, og leverer gode kamper. Syns han klarte seg relativt bra mot Kuyt i dag, selv om det var noen bommerter.

Lenke til kommentar

Traoré virker ikke som en helt stabil back, men han har likevel gjort en grei jobb som tredjevalg. Bedre enn Silvestre, etter min mening. Akkurat nå er vi i en liten venstreback-krise. Hadde vi ikke hatt Traoré måtte vi nesten ha brukt Eboué, Silvestre eller Tom Cruise der. Vil ikke si at de er noen bedre alternativ. Leste her i stad at Milan vil by £5m, men jeg syns ikke vi bør selge. Med en såpass liten og skadeutsatt tropp trenger vi alle spillere vi har akkurat nå.

Lenke til kommentar

Stemte Nasri jeg. Han var nesten usynlig i førsteomgang, men vi så jo alle hvordan laget spilte da, og med en slik mangel på samspill så blir det jo ofte slik at defensive spillere får mer oppmerksomhet enn de i angrep, selv om enkeltspillere kan gjøre bra ting. Synes Pool slet med å kontrollere hamm, og han hadde flere frekke vendinger og flikker som utmanøvrerte pool-forsvaret, spesielt i andre omgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...