Gå til innhold

PL: 13.12.2009 v Liverpool, Anfield

invalid_user

Liverpool vs Arsenal  

37 stemmer

1. 1. Hvem var Arsenals beste spiller?

• Manuel Almunia (lol)
      6
    • Bacary Sagna
      2
    • William Gallas
      1
    • Thomas Vermaelen
      8
    • Armand Traoré
      0
    • Alexandre Song
      2
    • Cesc Fàbregas
      2
    • Denílson
      2
    • Theo Walcott
      0
    • Andrey Arshavin
      11
    • Samir Nasri
      3
    • Abou Diaby (sub)
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! HERLIG!

Korleis vann vi denne kampen? Eg forstår fortsatt ikkje heilt korleis vi vann. Synst vi jamnt over var dårlege, heldigvis klarte ikkje Liverpool å få til eit skikkeleg angrep i andre omgang. Almunia? Veit ikkje om eg skal le eller grine. Har aldri sett ein keeper utstråle så lite sikkerheit.

Forresten trur eg at dei små spelarane våre kan klare seg fint mot alle (utanom Chelsea). I dag også vart vi for pinglete, men etter mi meining har det meir med instilling å gjer enn størrelsen. Eg har sett alle spelarane som spelte i dag knuse større spelarar i duellar, men for det meste så går dei inn i duellen og trur at dei skal tape den.

WOOOW OOOOWOOWOWOWOOWO fantastisk resultat.

Lenke til kommentar

Haha, trykket enter by mistake, og innlegget ble redigert uten at jeg var ferdig med å sette inn alle kandidatene. Men hele pollen er på plass nå. Ser at noen har trolla med pollen allerede og gitt Average Al 2 stemmer, men slikt må man regne med.

Litt bekymrende at Traoré gikk av banen med skade, og at Arshavin ba om å bli bytta ut. Håper ikke det er alvorlig, for dette er posisjoner hvor vi er meget skadeutsatte i for tiden. Og Arshavin viste hvor viktig han er for Arsenal, så det hadde vært meget uheldig med en skade på ham nå.

Lenke til kommentar

Vi var ikke best, men de var ikke så bra i andre omgang. JEg ville ikke ha klagd hvis vi hadde tapt. Men det var likevel ganske fortjent at vi vant, fordi vi klarte å presse og spille aggressivt da vi ledet med to mål. Stor honnør til Diaby som kom inn og stresset dem opp

Lenke til kommentar

Har samme følelse som TomWhittaker, vet ikke helt hvordan vi greide å hente inn 3 poeng her. Det var en kombinasjon av rivkjeft fra Wenger i pausen (han var IKKE fornøyd, sjelden sett han så pissed), moralboosten fra den tidlige scoringen og god lagmoral. Lenge siden jeg har jublet så mye som jeg gjorde på målet til Shava. Fy faen så vilt herlig. Hadde vunnet 1500kr på Pool-utligning, men det var faen meg det siste som sto i hodet mitt. Vi var latterlige i første omgang, men jeg er svært imponert over hvor kompakte vi fremstår i andre. Gallas BB.

Lenke til kommentar
- Sjefen skrek mer enn jeg noen gang har sett, forteller Arsenal-kaptein Cesc Fabregas til Sky Sports etter kampen.

- Han var virkelig skuffet over de første 45 minuttene og fortalte oss at vi ikke fortjente å bære Arsenal-drakten om vi spilte slik, sier spanjolen.

- Han hadde helt rett.

Flott av Wenger!

Lenke til kommentar

Almunia: Katastrofe. Kanskje den verste keeperen i ligaen denne sesongen med en ny horribel kamp. Latterlig på målet, elendig kommunikasjon med forsvaret, og klarer faen ikke holde utspillene på banen. Må på benken i neste kamp. 2

Sagna: God som alltid. Jobber hardt, god 1 mot 1 defensivt, kloke posisjoneringer. Fremdeles er innleggene for dårlige. 6.5

Gallas: Trygg i alt han gjør, har fart og duellstyrke nok til å ha full kontroll på Torres, styrer forsvaret på en glimrende måte. 7.5

Vermaelen: Et beist idag. No bullshit, er knallhard men fair. Fungerer glimrende sammen med Billy. 7.5

Traore: Er ingen back. Blir fintet ut av ingen andre enn Dirk Kuyt flere ganger i løpet av kampen. Tuller også med flere klareringer. Offensivt er han svært bra. 5

Fabregas: Får en vanskelig oppgave mot et kompakt Pool i første og forsvinner ut av kampen. Hever seg i andre, jobber bra og utstråler en bra fighting spirit idag. 6

Song: Jobber som en helt som alltid. Bruker litt for lang tid med ballen til tider, men er så god teknisk at han kommer seg ut av de fleste trange situasjoner. 6.5

Denilson: Dårlig kamp fra brassen. Allerede etter 1 minutt har han solgt seg to ganger som førsteforsvarer. Får ikke til noe offensivt. Virker som om han har stagnert, hvis vi skal se på de to siste kampene. 4

Walcott: Skuffende. Får ikke brukt farten sin til noe nyttig. Går seg for ofte fast.4

Arshavin: Svak i første, men får også utrolig lite å jobbe med. Hever seg stort i andre, inviterer til fine løp og jobber godt hjemover. Klassemål. 7

Nasri: Savner at Nasri virkelig tar tak i kampen og dominerer. Han blir for anonym. Likevel har han gode involveringer når han har ballen. 6

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...