Gjest medlem-1432 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ok, men hvilken type smør bruker du? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Økologisk smør fra Røros! Du får bruke det smørret du syns er best, jeg foretrekker melange fordi jeg har blitt "avlet opp" på det smøret "Oppdatert" oppskriften litt Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Veit ikke om det er innbilning, men syns dem smakte mye bedre nå enn i går kveld. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Du får bruke det smørret du syns er best, jeg foretrekker melange fordi jeg har blitt "avlet opp" på det smøret Sant nok, selv om jeg heller ville satt smør i hermetegn, hehe. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Margarin (Melange) og smør er to forskjellige ting, og smaker helt annerledes. Tror det er en fordel å oppdatere oppskriften. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Margarin (Melange) og smør er to forskjellige ting, og smaker helt annerledes. Tror det er en fordel å oppdatere oppskriften. Hmm...jau, du har vel kanskje egentlig rett i det. Ikke lett å være språkforvirret nordlending Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 Litt "bump" men etter å ha funnet frem denne oppskriften igjen og har laget den et par ganger så vil jeg nesten si det at kaffen i oppskriften nesten er et must! Da gjerne ganske så sterk kaffe. Gir en annen karakter til negerkyssene :-) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Er disse negerkyssene gode? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. november 2013 Forfatter Del Skrevet 17. november 2013 Oh yes =) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Da skal dette (kanskje) prøves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå