Gå til innhold

wolfenstein


Anbefalte innlegg

har hatt wolfenstein nu i over ett år,spilt multiplayer++

 

har hatt flere mnd pause fra wolfenstein multi,her om dagen tenkte jeg at jeg tar en runde m wolf online men da fikk jeg denne meldingen "invalid cd-key"???

hva skjer?har kjøpt og betalt for spillet,har nedlastet alt av patcher men for den likevel ikke til å fungere...er koden min blitt bannet helt sånn uten videre?ingen som har fått min kode ihvertfall..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har hatt wolfenstein nu i over ett år,spilt multiplayer++

 

har hatt flere mnd pause fra wolfenstein multi,her om dagen tenkte jeg at jeg tar en runde m wolf online men da fikk jeg denne meldingen "invalid cd-key"???

hva skjer?har kjøpt og betalt for spillet,har nedlastet alt av patcher men for den likevel ikke til å fungere...er koden min blitt bannet helt sånn uten videre?ingen som har fått min kode ihvertfall..

 

 

spiller du rtcw på gamespy ?

fikk selv noe problem med cd-keyen der,men det var på sof 2.

har du prøvd og innstalert spillet på nytt igjen ?

 

vet ikke im du har formatert win siden du spilte sist,men skal det ikke ligge noe registrerings-key i win ?

Lenke til kommentar
har hatt wolfenstein nu i over ett år,spilt multiplayer++

 

har hatt flere mnd pause fra wolfenstein multi,her om dagen tenkte jeg at jeg tar en runde m wolf online men da fikk jeg denne meldingen "invalid cd-key"???

hva skjer?har kjøpt og betalt for spillet,har nedlastet alt av patcher men for den likevel ikke til å fungere...er koden min blitt bannet helt sånn uten videre?ingen som har fått min kode ihvertfall..

 

 

spiller du rtcw på gamespy ?

fikk selv noe problem med cd-keyen der,men det var på sof 2.

har du prøvd og innstalert spillet på nytt igjen ?

 

vet ikke im du har formatert win siden du spilte sist,men skal det ikke

ligge noe registrerings-key i win ?

 

p.s:beklager at det ble to poster her,fikk pro med netet når jeg skrev.

Lenke til kommentar

hmm... du sharer ikke tilfeldigvis RTCW (eventuellt SoF II til han andre her) på ett eller annet fildelings nettverk? Det ligger nemlig en fil i SoF 2 og RTCW base/mp folder som heter sof2key eller RTCWKEY .. den er lett å laste ned fra deg hvis du deler den, og VIPS er nedlasteren den lykkelige eier av en retail-cdkey

Lenke til kommentar

det er jo en velkjent ting at cdkeyen bugger i RtCW. Har skjedd meg også noen ganger. Buggen er at deler av cdkeyen forsvinner. Gå inn på "CD-key" i interfacen til RtCW og sjekk at hele keyen ligger der. Skriv evt. inn det som mangler.

 

Happy fragging.

 

PS: konverter til BF1942 hvis du vil ha skikkelig lagfølelse. Aller helst bli god og bli med i en klan. En godt administrert server er #1 til battlefield.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...