corsa91 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hei, Jeg har en Opel Astra 2000mod med startesperre. Men jeg har mistet ene nøkkelen og lurer på om det er mulig å kopiere Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ja, det er bare å snakke med merkeforhandler. Koster vel fort nærmere 1000,- eller mer. Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Ja, det er bare å snakke med merkeforhandler. Koster vel fort nærmere 1000,- eller mer. Ok men kan man ikke få tak i kopien for en billigere pris. 1000kr er dyrt Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det var iallefall det jeg betalte på min 1999 Hyundai Coupe. Var vel 400,- for nøkkel pluss sliping og 600,- for koding. Sånn ca. Prisen kom som et sjokk for meg også, for kodinga er 10 minutters arbeid. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg må gjøre det samme. Mista den ene, og jeg kan IKKE fortsette å ha bare en m/ startsperre - det er for risky.... Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 For et år siden så hadde jeg to Opel Corsa med en med sentrallås og en uten. Begge hadde startsperre. Jeg kopierte nøkkel og det virket. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg har en Carisma 2003 m/ fjernkontroll og startsperre. Er jo en "vanlig" bilnøkkel - men de sier det er en startsperre-chip inne i nøkkelskaftet. Det hadde vel din Corsa også, hvordan i all verden klarte du det? Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg har en Carisma 2003 m/ fjernkontroll og startsperre. Er jo en "vanlig" bilnøkkel - men de sier det er en startsperre-chip inne i nøkkelskaftet. Det hadde vel din Corsa også, hvordan i all verden klarte du det? Det er det jeg ikke skjønner. Leverte nøkkelen og ba dem kopiere. og de gjorde det. Gjorde på Jernia. Da hadde jeg alle 2 nøklene men trengte en til å ha i garasjen. Ekstra sett. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hmmm. Vil det funke for meg også tror du?? Lenke til kommentar
rankine Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hmmm. Vil det funke for meg også tror du?? Nei, det vil ikke funke. Har Carisma '99 selv. På reservenøkkelen min er "skaftet" helt løst og kan tas av. Jeg har prøvd å starte bilen uten denne og det går ikke, men når jeg setter den på nøkkelen går det problemfritt. Vet ikke hvordan det funker, men er hvertfall noe som sperrer. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hmmm. Vil det funke for meg også tror du?? Nei, det vil ikke funke. Har Carisma '99 selv. På reservenøkkelen min er "skaftet" helt løst og kan tas av. Jeg har prøvd å starte bilen uten denne og det går ikke, men når jeg setter den på nøkkelen går det problemfritt. Vet ikke hvordan det funker, men er hvertfall noe som sperrer. Ok skjønner Har du noen gang kjøpt ny reservenøkkel? Vet du hvor det er billigst/best og ca hva det vil koste? Lenke til kommentar
rankine Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Har ikke kjøpt ny før, så aner ikke hva det koster. Høres dyrt ut og min fungerer jo Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Har ikke kjøpt ny før, så aner ikke hva det koster. Høres dyrt ut og min fungerer jo Men jeg er redd for å ødelegge nye bilen. Corsaen hadde ikke fjernkontroll men når jeg åpnet den så var det en liten svart greie. Lignet på en slags batteri sak. Det hadde ikke kopien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå