Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kopiere ekstra nøkkel Opel Astra 2000mod

corsa91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en Carisma 2003 m/ fjernkontroll og startsperre. Er jo en "vanlig" bilnøkkel - men de sier det er en startsperre-chip inne i nøkkelskaftet. Det hadde vel din Corsa også, hvordan i all verden klarte du det?

Det er det jeg ikke skjønner. Leverte nøkkelen og ba dem kopiere. og de gjorde det. Gjorde på Jernia.

Da hadde jeg alle 2 nøklene men trengte en til å ha i garasjen. Ekstra sett.

Lenke til kommentar
Hmmm. Vil det funke for meg også tror du?? :p

Nei, det vil ikke funke.

Har Carisma '99 selv. På reservenøkkelen min er "skaftet" helt løst og kan tas av. Jeg har prøvd å starte bilen uten denne og det går ikke, men når jeg setter den på nøkkelen går det problemfritt.

Vet ikke hvordan det funker, men er hvertfall noe som sperrer.

Lenke til kommentar
Hmmm. Vil det funke for meg også tror du?? :p

Nei, det vil ikke funke.

Har Carisma '99 selv. På reservenøkkelen min er "skaftet" helt løst og kan tas av. Jeg har prøvd å starte bilen uten denne og det går ikke, men når jeg setter den på nøkkelen går det problemfritt.

Vet ikke hvordan det funker, men er hvertfall noe som sperrer.

Ok skjønner :) Har du noen gang kjøpt ny reservenøkkel? Vet du hvor det er billigst/best og ca hva det vil koste?

Lenke til kommentar
Har ikke kjøpt ny før, så aner ikke hva det koster. Høres dyrt ut og min fungerer jo

Men jeg er redd for å ødelegge nye bilen. Corsaen hadde ikke fjernkontroll men når jeg åpnet den så var det en liten svart greie. Lignet på en slags batteri sak. Det hadde ikke kopien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...