Glassflasken Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Hei. Jeg er en gutt som er 168 høy å vil ha en slåbrok av fleece . Maks 500 spenn. Den burde vere digg osv. Også en billig pysjbukse. Og kansje noen varme tøfler . Noen som vet hvornman kan kjøpe det ?? Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Fikk med en ganske digg slåbrok fra dressmann når jeg kjøpte ei jakke. Slåbrokken var digg men jakka er ikke og anbefale Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Fleece? Er det spesielt gunstig når du feks. har dusjet? Jeg ville heller gått for en i frotté. HMs badekåper er gode til en ålreit pris! Lenke til kommentar
HValder Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Fleece anbefales! Har ei sjølv som eg fekk til jul for nokre år sidan. Stor og tung med hette, genial til å hente posten i om vinteren Veit dessverre ikkje kvar den var kjøpt, men trur ikkje dei skal vere så vanskelege å få tak i dersom du tar ein tur på eit kjøpesenter f.eks. Lenke til kommentar
geil Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Alle interiørbutikker - Kid, Princess, H&D osv. - har morgenkåper i fleece, gjerne til 200 penger eller deromkring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå