thomassit0 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Siden det ikke ser ut som noen her vet hva bruddgebyret er på, tror jeg jeg ville ringt Telenor kundeservice og hørt med dem. Er godt mulig det er billigere å bryte enn å betale i ett år. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Eneste jeg vet er at det ikke er billigere med 3GS. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Siden det ikke ser ut som noen her vet hva bruddgebyret er på, tror jeg jeg ville ringt Telenor kundeservice og hørt med dem. Er godt mulig det er billigere å bryte enn å betale i ett år. Så om bruddgebyret er billigere så koster den mindre enn 3338 kr da eller? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Hvis du betaler bruddgebyr så betaler du det telefonen koster i butikken + det gebyret istedenfor månedsbeløpene. Så det er mulig den er billigere da ja. Ta og ring Telenor i morgen du, så får du vite det Om du gidder å poste det her så er det fint, fattern er interessert i iPhone og. Endret 21. desember 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Ja ok ringer dem i moren. Så om det blir billigere å være med på abm. i 12 måneder så koster tlf totalt 3338 kr. Men etter de 12 månedene skal jeg betale noe extra da? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Noen som har et nummer eller mail adressen til telenor? Fant bare et nummer man skal ringe om sim kortet ikke virker. Lenke til kommentar
3121 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Er det mulig... http://www.telenor.no/privat/mobil/ Du var jammen ikke selvhjulpen gitt........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå