Gå til innhold

Jul Med KollektivKim


Smoen

Anbefalte innlegg

Bilde%201.png

 

God dag!

 

Jeg jobber om dagen med et skoleprosjekt, som jeg ikke skal gå så detaljert inn på hva innebærer, men min gruppe i prosjektet har laget/lager en julekalender på tjuefire korte Flashanimerte episoder. Disse omhandler en figur som heter KollektivKim, og som stiller spørsmål ved kollektivtilbudet i Norge (For serien har til en viss grad en politisk agenda).

 

Alle episodene som har kommet og som vil komme, legges ut på kollektivkim.webs.com. Ikke top notch, denne nettsida (Som forøvrig vises best i Firefox), vi valgte heller å legge krefter i selve kalenderen. Kim har alt vært innom Bergen, Trondheim, Oslo, ++, og vil tråle gjenom flere av landets kriker og kroker, via kollektivtrafikk, selvfølgelig. Kan forresten opplyse om at serien animasjonsmessig blir gradvis bedre utover i episodene. :p

 

Vet dette er litt seint for å annonsere en adventskalender, men bedre seint enn aldri.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siste episode er ute, og den er den desidert lengste episoden med sine 3:13 minutter. En epic avslutning.:p

 

Takk for følget, folkens, veit at det er en del her inne som har fulgt med, og vi er alle tre veldig takknemlige for det.

 

Klikk på signaturen min, så kommer dere til index-sida vår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...