Einz0r Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Hei. Om litt krasjet jeg stolen min inn i pcen, bare med et lite "puff." skulle bare skyve stolen litt inn mot pulten. den traff pcen bare med et bitte lite krasj. så skrudde pcen min seg rett av. bare puff. maskinen funker, men skjermen skrus ikke på. har prøvd å skifte skjermkort, ram og prossesor, men no luck. har noen peiling? Takker for svar Endret 10. desember 2009 av Einz0r Lenke til kommentar
War Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det er vel harddisken som dør om den spant under kollisjonen. Hvordan har du testet så mye? Har deler liggende? Har du sjekket alle kontakter? Lenke til kommentar
Einz0r Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 jeg har deler liggende, og ellers så tester jeg med broren min sine deler. Har sjekket alle kontakter. merket at pcen har ikke samme duren liksom. når jeg skrur på pcen så høres det ut som viftene går for fullt og den har en jevn konstant dur. før var det en svak viftelyd som nesten ikke kunne høres. helt annerledes. kanskje harddisken ja Lenke til kommentar
Einz0r Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 har prøvd å skifte harddisk nå. funket ikke Lenke til kommentar
War Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Resatt bios? Prøvd utgang nr 2 på skjermkortet? Flere pci-e-spor p sette skjermkortet i? Annen skjerm? Det er bare fantasien som setter grenser, du må få opp bilde på en eller annen måte. Endret 10. desember 2009 av War Lenke til kommentar
Einz0r Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 broren min er rimelig sikker på at det er hovedkortet. hva tror du/dere? Lenke til kommentar
War Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det kan være, men hvordan kan du ødelegge det med en stol. Det er jo den delen som tåler mest. Lenke til kommentar
krizz95 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det kan være, men hvordan kan du ødelegge det med en stol.Det er jo den delen som tåler mest. hei! har du prøvd å feil søke hovedkortet med en hovedkort feilsøker? prøv å resette bios. Mye støv i pc'n? en kompis av meg hadde det samme problemet, han resatt bios, renset en ny pci-e kontakt og satt skjermkortet i, da funket det som aldri før. lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå