Audrine Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Lurer på å kjøpe hodetelefoner til samboeren i julegave, og har sett meg blind på diverse tester nå, så jeg spør etter hjelp her. Han er glad i hardstyle-musikk, ser mye film på PC'en og har et sånt DJ-miksebord. Tror støyreduksjon vil være et pluss, men ikke et must. Kan f.eks. Sennheiser HD555 eller HD280 Pro være noe? Kom gjerne med anbefalinger på tlf til rundt 1000-lappen Lenke til kommentar
Humber Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Grado SR-60 Mye bedre enn Sennheiser. Jeg hadde et HD205 sett og for å si det sånn: ALT var bedre enn det... Lenke til kommentar
Audrine Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Takk for tips, Humber! Skal sjekke ut de Flere tips? Lenke til kommentar
lain Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg ville valgt Sennheiser HD 555, dvs, jeg har valgt disse, da jeg har dem selv. Veldig gode klokker, de er ikke lukkede, og vil derfor både slippe inn og ut endel lyd, men er vel verdt det etter min mening. Dustin Home har dem til rett over 800 spenn + frakt, som er veldig god pris for god lyd. Jeg har vært innom flere modeller, modellen under f.eks som er HD 515, og er enormt fornøyd. Har nylig kjøpt Dac/amp som virkelig er med på å vise hva disse høretelefonene kan gi, det sagt, du trenger ikke en dac/amp, du vil fortsatt kunne nyte musikk etter en ukes innbrenning. Lenke til kommentar
Humber Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hei og hå Håper du ikke har kjøpt noe headset enda. Jeg var innom HiFi-klubben sine hjemmesider i dag og tenkte at Goldring DR100 kunne være noe? Vurderte disse selv en stund og tenker på dem igjen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå