helgers0t Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Nettopp installert windows7, men det vil ikke starte. Maskinen er fast bestemt på å starte opp vista, selvom det ikke finnes mer.. Nå har jeg ikke ventet på at vista skal starte, men loading baren til vista popper opp og bare går å går ut i evigheten(10min) Jeg har prøvd å installere på en annen maskin, det fungerte på første forsøk. Det er windows 7 ultimate 64-bit som ikke vil boote, hvis noen vet om jeg kan fikse dette i bios eller en annen måte så bare å skrive i vei:) takk for hjelpen! Lenke til kommentar
helgers0t Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 jeg fant ut av problemet, noen av boot driverene til vista lå igjen.. så formateringer gjorde susen! Men nå har jeg et annet problem, jeg finner ingen av de andre hdd.. de er i enhetsbehandling, men ikke i "min datamaskin".. noen som vet ? Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 høyreklikk My Computer -> Manage -> Disk Management -> høyreklikk på en partisjon -> Change drive letter and paths Lenke til kommentar
helgers0t Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 høyreklikk My Computer -> Manage -> Disk Management -> høyreklikk på en partisjon -> Change drive letter and paths du reddet kvelden kyss å klemmer til deg:D:D:D<3<3<3<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå