Eclipsed Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Fant en reklame banner der det sto at active isp gir ut domener for kun kr. 5,- Dette er kun det først året da... Kan man si opp etter ett år ?? Er det lurt å kjøpe nå ?? Lenke til kommentar
TormodK Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Det var bare 5.kr for etablering! Dooooohh! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Så det, men det var noen grådige priser for websideplass. Da må vel http://www.b-one.nu eller http://www.osei.no være mer å foretrekke vil jeg tro Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Har dette jeg. Kan ikke si at det er så alt for dyrt... Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Har dette jeg. Kan ikke si at det er så alt for dyrt... Er de seriøse, høres dette svært bra ut. 1 gb, for 39 kr pr måned. det er billig, pluss at du får med domene. tror jeg mp bestille Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Har dette jeg. Kan ikke si at det er så alt for dyrt... :o I dont believe it. Er jo medlem ppå Qxl også, men var ikke obs på dette.Hvordan kan det være så stor forskjell i prisene da, hva er haken..? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg skjønner ikke hvordan man bestiller der jeg. Men er det bare tull eller? Kan ikke noen si litt om det på qxl da..? Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg skjønner ikke hvordan man bestiller der jeg. Men er det bare tull eller?Kan ikke noen si litt om det på qxl da..? Eg bestillte domenet på qxl....funker fint 39kr pr. mnd. Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Har hatt webhotel hos servetheworld i et halvt år nå til 39kr måneden, funke ganske bra det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå