Martin_Norge Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Hei ! Skal kjøpe meg ny mobil før jul og har sett på Nokia N97, Nokia N97 mini & Sony Ericsson Satio. Minstepris på mobilene som jeg har funnet på nett er: Nokia N97 = 4200,- Nokia N97 mini = 4500,- Sony E satio = 4495,- Prisene er oppgitt UTEN ABO!! Endret 12. desember 2009 av Martin_Norge Lenke til kommentar
NoNickAtAll Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hei ! Skal kjøpe meg ny mobil før jul og har sett på Nokia N97, Nokia N97 mini & Sony Ericsson Satio. Minstepris på mobilene som jeg har funnet på nett er: Nokia N97 = 4200,- Nokia N97 mini = 4500,- Sony E satio = 4495,- Prisene er oppgitt UTEN ABO!! Mobilen jeg har nå er en 1 år gammel Nokia 5800 Xpressmusic. Er vell på tide med ny mob nå ja og har sett på de tre. Har begynt å bli lei av å skrive sms osv på skjerm tastatur, så har sett spesielt på Nokia N97 & N97 mini med QWERTY-Tastaturet. Ser at man nå kan få Nokia N97 (gammle modellen) 300,- billigeren enn N97 mini. Nokia N97 mini har jo mindre skjerm, ingen kamera deksel, mindre tastatur, mindre minne, ingen radio, og den er også dyrere enn Nokia N97 som har: 32GB minne, større skjerm, større tastatur, kamera deksel, og jeg syntest faktisk att Nokia N97 gammle typen ser bedre ut enn N97 MINI. Men har en misstanke om att Nokia N97 mini er raskere enn gammle typen? Noen erfaringer? annbefalinger? Treger helst svar nå i kvell da jeg skal bestille FØR jul og MÅ bestille Torsdag/Fredag om mobilen skal komme frem i god tid Kjøpte for noen dager siden en n97 (ikke mini) til meg selv og en satoi til samboeren. Måtte pent dra tilbake å bytte satioen til en n97 (Hvit). Satio virket stor og klumpete. Hun ville ha med tastatur etter å ha prøvd n97. Hun har nå sittet i mange dager og er tydlig imponert over mobilen. Størrelsen på 97 vs mini er ikke noe å snakke om. Hadde begge to i hånden når jeg skulle kjøpe og endte opp med 97. For meg ble skjermsize viktigere en tlfsize. Ang hastighet er den ok. Ikke like rask som min "gamle" Omnia HD men rask nok. Lenke til kommentar
Martin_Norge Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Hei ! Skal kjøpe meg ny mobil før jul og har sett på Nokia N97, Nokia N97 mini & Sony Ericsson Satio. Minstepris på mobilene som jeg har funnet på nett er: Nokia N97 = 4200,- Nokia N97 mini = 4500,- Sony E satio = 4495,- Prisene er oppgitt UTEN ABO!! Mobilen jeg har nå er en 1 år gammel Nokia 5800 Xpressmusic. Er vell på tide med ny mob nå ja og har sett på de tre. Har begynt å bli lei av å skrive sms osv på skjerm tastatur, så har sett spesielt på Nokia N97 & N97 mini med QWERTY-Tastaturet. Ser at man nå kan få Nokia N97 (gammle modellen) 300,- billigeren enn N97 mini. Nokia N97 mini har jo mindre skjerm, ingen kamera deksel, mindre tastatur, mindre minne, ingen radio, og den er også dyrere enn Nokia N97 som har: 32GB minne, større skjerm, større tastatur, kamera deksel, og jeg syntest faktisk att Nokia N97 gammle typen ser bedre ut enn N97 MINI. Men har en misstanke om att Nokia N97 mini er raskere enn gammle typen? Noen erfaringer? annbefalinger? Treger helst svar nå i kvell da jeg skal bestille FØR jul og MÅ bestille Torsdag/Fredag om mobilen skal komme frem i god tid Kjøpte for noen dager siden en n97 (ikke mini) til meg selv og en satoi til samboeren. Måtte pent dra tilbake å bytte satioen til en n97 (Hvit). Satio virket stor og klumpete. Hun ville ha med tastatur etter å ha prøvd n97. Hun har nå sittet i mange dager og er tydlig imponert over mobilen. Størrelsen på 97 vs mini er ikke noe å snakke om. Hadde begge to i hånden når jeg skulle kjøpe og endte opp med 97. For meg ble skjermsize viktigere en tlfsize. Ang hastighet er den ok. Ikke like rask som min "gamle" Omnia HD men rask nok. ja tror jeg også går for en Nokia N97 eller Nokia N97 mini. (blir vertfall ikke noe Satio) men da kommer det enda et vanskelig valg, og det er hvilken av de to jeg skulle valgt. begge har svakheter. Nokia N97 mini har som sagt mye mindre interminne, mindre skjerm, stygg bakside (synest jeg) ingen radio i følge nettsider, mindre tastatur. og Nokia N97 har 4 ganger så mye interminne, større skjerm, bedre tastatur, og ser bedre ut på framsiden og baksiden. Det er også GANSKE fristende å kjøpe Nokia N97 fremfor mini når man ser at den "beste" er billigere? Men er tror jeg kansje går for en Nokia N97 Black om jeg ikke totalt ombestemmer meg iløp av kvelden. skal fortsette å se litt rundt, før jeg bestiller... Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 N97 mini har fm radio. Det den mangler er fm sender. Lenke til kommentar
Martin_Norge Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Gikk for en Nokia N97 mini. Da jeg har sittet på internett å sjekke hva de fleste mener om Nokia N97 (gammle modellen) Ser det er endel problemer & mange må også resette mobilen å mye styr. tror mini har ordnet opp dette og gikk derfor for den. Får se hva som skjer :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå