Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan møte flere jenter?


Gjest just_a_normal_guy

Anbefalte innlegg

Gjest just_a_normal_guy

Hei

Jeg er 15 år og har ikke hatt noen dame enda. Jeg er helt normal, har en del venner og henger med de ofte.

 

Jeg har brukt en god del tid på spilling og en del penger på spill (Hvis du hadde sett spillsamlingen min ville du kalt meg nerd :p) Har begyt å trippe ned på spilling veldig mye. Jeg begynte også å trene for et år siden og folk sier at eg har utviklet meg veldig bra siden da.

 

Men det er ikke det som er problemet... Jentene på skolen våres er ikke å pene og litt rare, og vi er en liten skole så det er ikke så alt for mange jenter der. Jeg vil vite hvordan jeg kan møte flere jenter, og hvordan jeg kan starte en samtale med de som ender at jeg får nr eller msn.

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp deg litt selvtillit.

 

Husk at du kan bli den kuleste fyren ever, men alt ligger på deg, det er kun du som kan få dette til å bli realitet. Jenter i din alder liker sosial status og utseende.

Du kan også få hvem som helst av jenter du ikke kjenner, om selvtilliten din er der. Drit i hva andre måtte synest om deg eller hva du gjør, ha cocky smil rundt munnen og ikke bry deg om hva andre skulle mene.

 

Utseende har ikke noe å si om du har god hygiene, stelt hår og pene klær. Med pene klær tenker jeg ikke på merkeklær med logoflash (ala. DC, det er ikke pene klær og er noe logoflash skvip). Sier ikke at dette er nødvendig, men det er gull verdt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...