Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange sexpartnere passer seg?

Gjest LittleWoman

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt 15 mannlige partnere. Er 23 år. Det blir 1,8 partnere i året. Jeg har ingen formening om hvor mange jeg synes partneren min skal ha hatt seg med før meg. Men jeg pleier vanligvis ikke snakke om hvor mange jeg har hatt, og jeg spør sjelden om hvor mange de har hatt. Blant disse var det fire jomfruer, så det er vel en av grunnene...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har hatt 15 mannlige partnere. Er 23 år. Det blir 1,8 partnere i året.

Når man begynner å fordele det på et antall år høres det ikke så mye ut, men har du vært i forhold må du ta det med i betraktningen.

15 er ikke ekstremt mange, og det er litt tilfeldig at det var deg jeg svarte.

Lenke til kommentar

Når man begynner å fordele det på et antall år høres det ikke så mye ut, men har du vært i forhold må du ta det med i betraktningen.

Jeg har bare hatt tre lange forhold, det lengste på 2.5 år, de andre på 1.5 og 1.9 år.

Ved å fordele det på antall år viser det at det er snakk om et veldig realistisk tall i forhold til selve antallet (om det ga mening, jeg har ikke sovet mye den siste uken...). La oss da si at jeg kunne hatt nesten to kjærester i året :p Jeg har ca 50\50 med kjæresteliv og singelliv

Lenke til kommentar

Du har altså hatt 3 partnere på ca. 6 år. Og resten (12) iløpet av 2 år?

til mortania..

Det er opp til henne, det er bagasjen som følger med når hun vil være dama mi. Så om hun ikke vil være nr. 18, så er det jævla synd.

Du synes ikke det er dobbeltmoralsk å kreve mer av andre enn du gjør av deg selv?

Jo, men sånn er jeg og jeg er ikke perfekt. Heldigvis, og takk og lov for det!

Lenke til kommentar

Jeg har bare hatt tre lange forhold, det lengste på 2.5 år, de andre på 1.5 og 1.9 år.

Ved å fordele det på antall år viser det at det er snakk om et veldig realistisk tall i forhold til selve antallet (om det ga mening, jeg har ikke sovet mye den siste uken...). La oss da si at jeg kunne hatt nesten to kjærester i året :p Jeg har ca 50\50 med kjæresteliv og singelliv

Du har vært i forhold nesten seks av de åtte årene da. Da skjønner du kanskje hva jeg mener med at du må ta forhold med i betraktningen?

Endret av ACD
Lenke til kommentar

Du har vært i forhold nesten seks av de åtte årene da. Da skjønner du kanskje hva jeg mener med at du må ta forhold med i betraktningen?

Rundt regnet fire stykker over en toårsperiode, fra man er femten, er nok noe over snittet. Ikke dermed galt.

Gikk mye på deg personlig nå, men greit eksempel å regne på :p

Oi! Jeg må virkelig være trøtt... Jeg tenkte fire år i hodet mitt XD Lyve på meg to år med seksuell aktivitet, skamme meg skulle jeg... Men nå er det bare tre måneder til jeg blir 24, da, så er jo forsåvidt nesten ett år til å regne på. Men ja, rundt to år med singelliv blir det, da, så trekker man fra forholdene mine blir det 6 i året, noe jeg forsåvidt ikke synes er noe særlig mye heller. En annenhver måned.

Lenke til kommentar

"Det er en myte at man kan ha sex helt uten følelser. Ikke dermed sagt at det er romantiske følelser, men det er allikevel en ganske så privat affære, der du kler deg naken både fysisk og følelsesmessig."

Selvfølgelig. Nytelse er også en følelse. Men sex trenger ikke være intimt (som nevnt). Om man puler noen på et toalett, kan det vanskelig beskrives som intimt. Og hvordan "kler man seg naken" følelsesmessig? Man blottlegger ikke nødvendigvis sitt indre følelsesliv om man har sex med noen.

Ja, om man har hatt sex med mange, kan det selvsagt farge framtidige opplevelser, men dette trenger ikke være negativt.

Lenke til kommentar
At folk bryr seg så mye om tall!

Hadde ikke brydd meg døyten om dama hadde hatt 300 tidligere partnere, jeg synes faktisk det er attraktivt!

Altså: Ei jente med mange partnere har betydelig mer erfaring i senga enn andre med mindre, det er selvsagt, som sagt over øvelse gjør mester. Ikke betyr det bare at hun har erfaring i senga, men hun har erfaring i senga med forskjellige menn! For vi liker ting forskjellig alle mann, og da er det sjangs for at hun er mye mer åpen ang. sex, og finner mye lettere frem til hva du egentlig liker i senga, og hvordan du liker det.

En annen ting det betyr er at du har akkurat skaffet deg en jævlig ettertraktet dame, og det er jo bare et pluss. Hun har mest sannsynlig også en god sosial intelligens.

At folk er så hengt opp i ting er helt utrolig. "Ånei, hu jenta det har mange partnere, hu liker å ha det digg(sex er digg, sant?) ALT for mye! Hun vil ikke jeg ha noe med å gjøre(!!!)"

Og det er ikke nødvendig at en person er en steriotype som f.eks. blondt hår, masse sminke, kler seg utfordrene etc. har masse partnere.

Det kan være hu søte dama bak disken på kafèen som gir et fint og søtt inntrykk, like mye som det kan være alle andre. Hvem sier at antall sexpartnere MÅ ha konsekvenser på utseende og åssen man er kledd?

En driven prostituert innehaver alle egenskapene du søker.

Takk for et godt saklig svar.

Dessverre så avskriver det å være prostituert seg ifra listen min over personer jeg vil ha sex med.

De oppfyller hvertall de statistiske kravene... Det samme gjør løstøser ;) Man trenger forøvrig ikke å være hverken ettertraktet, inneha høy sosial intelligens eller være pen for å ha ligget med mange hvis man er jente.

En mann derimot... ja han er en legende hvis han får til det samme.

En mann kan bare spørre om sex i byen så får han det. Bare si det enkelt at du vil droppe praten. Hun er nok bare på byen for å få seg noe uansett. Så man treffer ca. på 1 av 5 forsøk. Det blir ikke enklere.

Lenke til kommentar
"Det er en myte at man kan ha sex helt uten følelser. Ikke dermed sagt at det er romantiske følelser, men det er allikevel en ganske så privat affære, der du kler deg naken både fysisk og følelsesmessig."

Selvfølgelig. Nytelse er også en følelse. Men sex trenger ikke være intimt (som nevnt). Om man puler noen på et toalett, kan det vanskelig beskrives som intimt. Og hvordan "kler man seg naken" følelsesmessig? Man blottlegger ikke nødvendigvis sitt indre følelsesliv om man har sex med noen.

Ja, om man har hatt sex med mange, kan det selvsagt farge framtidige opplevelser, men dette trenger ikke være negativt.

Jeg har som regel hatt et godt og nært vennskap med de jeg har hatt sex med. Er bare en jeg ikke kjente fra før, som bare foreslo det, men vi er da venner nå :) Jeg har lyst å påstå at det alltid er en eller annen følelse involvert i sex, uansett. Det er et vidt spekter av dem å velge av ^^

Lenke til kommentar

Jeg er 23 år, er jente og har hatt 8 partnere, personlig synes jeg det begynner å bli litt i overkant. Er 1,1 i året, men med tanke på at jeg har vært singel i bare 6 måneder totalt i løpet av disse årene, så var det en litt tøsete periode, men kjæresten min (min første) døde etter vi hadde vært sammen et halvannet år, og jeg ble mishandlet og voldtatt av noen jeg stolte på, og etterpå gav jeg litt faen i det meste, siden jeg følte at alt var tatt fra meg uansett. Var den siste i venneflokken som debuterte (16 år, gjengs var type 12-14 år, bodde på landet) og følte at det var utrolig bortkasta og vente på den "rette" og så døde han og noen andre tok fra meg selvrespekten på samme tid.

Synes bare det er utrolig teit at man kategoriserer noen bort som potensiell kjæreste bare på grunn av et antall sexpartnere. Nå har ikke jeg hatt så himla mange, og bare 2 av de har vært ONS, resten har vært kjærester i mer enn 9 måneder, men jeg har jo gått litt fra en kjæreste til en annen i mine unge år, så har jo ikke vært uskyldig jeg heller, men det sier ingenting om verdiene mine som menneske i en alder av 23 år. Jeg var prippen, jeg ble voldtatt, banka og holdt fanget i flere døgn av en voksen mann da jeg var 16 år, og det har farget mye av ungdomstiden min, men i "Voksen" alder har jeg bearbeidet mye og vært forlovet i 4 år uten at jeg følte behovet for å tøse rundt selv om det var noe jeg gjorde før, så hvis en potensiell partner hadde avvist meg så hadde han nok ikke vært mann nok for meg uansett :-P

Ble litt rotete her, men lite søvn i eksamenstiden gjør susen. Når det kommer til hva jeg ser på som ønskelig hos en kjæreste så er det egentlig det samma for meg, jeg er ikke interessert i å vite hvilket nummer jeg er i rekka, jeg veit at jeg er best uansett, så er ikke spesielt redd for at de skal ha lyst å gå videre på bakgrunn av sexen iallefall, og går de videre på grunn av andre ting så er det jo samma om jeg var nummer 2 eller 200 i rekka, da funka det jo ikke uansett..

Lenke til kommentar

"Jeg har som regel hatt et godt og nært vennskap med de jeg har hatt sex med. Er bare en jeg ikke kjente fra før, som bare foreslo det, men vi er da venner nå Jeg har lyst å påstå at det alltid er en eller annen følelse involvert i sex, uansett. Det er et vidt spekter av dem å velge av ^^"

Selvfølgelig er det følelser involvert - hvis ikke kunne man jo bare gjort det alene. Men man velger selv hvilke følelser man vil skal være involvert. Som nevnt - puler man en tilfeldig person på et offentlig toalett, har man neppe spesielt intime følelser involvert (og man bretter ihvertfall ikke opp noe følelsesliv)

Lenke til kommentar

Det er en av de bedre unnskyldningene jeg har hørt. Du har rett i at tallet ikke er så viktig i seg selv, selv om et høyere tall på ingen måte er positivt uansett. For eksempel synes jeg mortanias high score er langt mer spiselig når det viser seg at hun (med ett unntak) har holdt seg til nære venner. Det viser at hun faktisk holder seg ganske eksklusiv, som jo er poenget.

Allikevel, når du sier du ikke er interessert i å vite hvilket tall du er i rekka, og karakteriserer deg selv som "best", har du etter min mening misforstått en del. Et forhold handler om tillit og å være "best" sammen, ikke hver for seg.

Endret av rikspøbel
Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det følelser involvert - hvis ikke kunne man jo bare gjort det alene. Men man velger selv hvilke følelser man vil skal være involvert. Som nevnt - puler man en tilfeldig person på et offentlig toalett, har man neppe spesielt intime følelser involvert (og man bretter ihvertfall ikke opp noe følelsesliv)

Selvfølgelig kan du ikke velge hvilke følelser som er involvert. Like lite som du kan unngå å bli overveldet av triste følelser og å gråte når du opplever noe virkelig trist. Å innrømme noe slikt vil selvfølgelig være en bulk i barsk-mann-imaget, men i det minste kan du skryte av å være menneskelig.

Kunne du hatt sex med hvem som helst og med hvem som helst sittende å se på? Hvis ikke er det på grunn av de følelsene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...