reichspöbel Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Christ, hvis dere ikke liker å finne at dama/typen har hatt mange sexpartnere så er det jo faktisk ikke verre enn å ikke spørre. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal ha noe å si. Så lenge de holder seg til kjæresten, spiller det vel ingen rolle? Dette har blitt besvart ganske grundig tidligere i tråden. Hvis du leser den og peker på noe du ikke forstår, slipper vi å gjenta det samme igjen og igjen. Lenke til kommentar
Gjest MrFur Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg er en mann på 23 år. Jeg har hatt sex med 5 flotte jenter, som alle har vært spesielle på sin måte. Hvor mange jenta har hatt sex med er ganske uviktig. Man kan være jomfru ved slump eller blitt gjengvoldtatt. Det går like mye på tilfeldigheter som på personen. Men hvis jeg skal oppgi ett ønskelig tall blir det 0. At jenta er jomfru har mange positive ting ved seg: 1: Hun tar egene valg og følger ikke bare samfunnets normer 2: Hun liker meg bedre enn noen andre gutter hun har møtt 3: Jeg må ikke konkurere med noen 4: Jeg blir hennes første og hun vil alltid huske meg, uansett hvor mange hun har sex med i ettertid 5: Hun blir tilpasse meg og vi gror enda tettere sammen 6: Jeg føler at hun er "renere" (det er guffent å tenke på at mange andre gutter har stikket pikken inn i henne) 7: Hun ser på sex som noe intimt man bare deler med de man elsker (jeg føler det også slik) 8: Hun har ikke gjort masse dumt i fylla (mange som roter i fylla gjør mye annet dumt også) 9: Hun har ingen kjønnssykdommer 10: Hun er trangere 11: Hun blir ikke lei av sex med det samma (det er nytt og spennende for henne) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ja, men hvis man vet selv at man ikke takler et tall over så-så mange, så skjønner jeg ikke hvorfor man velger å vite det heller. Liker man virkelig noen hvis man ikke greier å akseptere at de har hatt et liv før du var en vel av det? Jeg hadde ikke jublet om kjæresten min hadde hatt 30+ partnere før meg, men ignorance is bliss. Vil ikke vite, trenger ikke vite. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg tror faktisk ikke at det å basere et forhold på en løgn er særlig sunt. Som sagt tidligere påvirker tidligere erfaringer deg som person enten du vil eller ikke, og man kan ikke bare slette eller overse fortiden sin. Den vil alltid være der. Om man har hatt sex med 30 personer tidligere, vil all sex i fremtiden automatisk sammenlignes med de andre. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) I begynnelsen av forholdet trodde jeg damen min hadde vært tøs tidligere. Jeg godtok det, det er lenge siden, hun er en flott jente. Forholdet fortsatte. Men så en dag fikk jeg vite at hun ikke hadde vært tøs, det var en misforståelse. Jeg syntes dette var kjempeflott og det gjorde meg glad. Altså ingenting avgjørende, men det var en liten bonus. rikspøbel: Forholdet baseres ikke på løgn. Om den ene parten velger å ikke vite det, så lyger ikke den andre. Man skal ikke tvinge noe på noen. Man velger bare å ikke la det være en del av forholdet. Endret 13. desember 2009 av McBitch Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det var ikke ment for bokstavelig, men det er like fullt forledende. Lenke til kommentar
ACD Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hva med de som nekter å fortelle noen som vil vite? Antar vi da at antallet er høyt, noe vedkommende skammer seg over? Hvis det er privat og noe man ikke vil dele med andre, ikke engang kjæresten, hvilke andre årsaker kan det være utenom at man ikke vil bli dømt for det? Er man redd for å bli dømt, så er det gjerne fordi antallet er høyt. Man blir ikke dømt i samme forstand om antallet f.eks. er tre (som antagelig regnes som lavt). Det kan være at personen vil skåne den andre, men er det behov for å skåne den andre om antallet er lavt? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Kanskje de mener det ikke burde ha noe å si, selv om det ikke er kjempemange. Det er jo dems bizznizz. Men så er det litt forskjell på å fortelle det til en du har datet i tre måneder og en du har vært sammen med i 3 år. Lenke til kommentar
Gjest LittleWoman Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg tror jeg leste et stad at kvinner deler antallet med tre og gutter ganger antallet med tre:P. Men veit ikke om dette er et gjennomsnitt, i et miljø eller satt på spissen. Men tror de fleste er ganskae opptat av å være normale. Jenter SKAL liksom ha hatt sex, men de må ikke være mer enn 6-7. Veldig vanskelig linje for jenter. Med gutter derimot er det litt sånn "jo flere, jo bedre". Så for dem er det jo bare å kjøre på. Tror kanskje det er mer akseptert med variasjon hos gutter, mens det er strengere for jenter? Eller tenker jeg det fordi eg selv er jente kanskje Lenke til kommentar
Gjest MrFur Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hadde det ikke vært en tanke å telle HVOR mange ganger du har hatt sex enn hvor MANGE du har hatt sex med . Hadde vært veldig morsomt, om tungvindt. Dessuten betyr det vel så mye. De som har ONS får ofte et høyt tall, men lærer lite og har generelt mindre sex enn hvis de var i et fast forhold Lenke til kommentar
ACD Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Kanskje de mener det ikke burde ha noe å si, selv om det ikke er kjempemange. Det er jo dems bizznizz. Men så er det litt forskjell på å fortelle det til en du har datet i tre måneder og en du har vært sammen med i 3 år. Nå vet jeg ikke hva du legger i å date, men er man sammen i tre måneder er det vel ikke uvanlig at temaet kommer opp, og i hvert fall at den ene vil vite. Det har ikke noe å si? Kan jo tolke det som at det ikke burde ha noen betydning om man forteller det eller ikke. Endret 13. desember 2009 av ACD Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Kanskje de mener det ikke burde ha noe å si, selv om det ikke er kjempemange. Det er jo dems bizznizz. Men så er det litt forskjell på å fortelle det til en du har datet i tre måneder og en du har vært sammen med i 3 år. Hvis man mener det ikke burde ha noe å si, men allikevel ikke tør å si det, hva sier det om tilliten i forholdet? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg for min del har ikke noe problemer med å svare på spørsmålet om hvor mange personer jeg har hatt sex med, jeg prøver bare å se ting fra andres vinkler. Er jo ikke alle som vil svare på et så intimt spørsmål, nettopp fordi de syntes det er en personlig greie. Lenke til kommentar
Gjest Gutt22 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jenta må ha erfaring, men ikke mer enn meg ;P. Tror de fleste gutter tenker som meg der. Hvis hun ikke er innenfor 1-17, så er det umulig. Instant turn off. Vil jo ikke at hun skal lyve, men det er nok det beste for forholdet. Tips til jenta: ikke mer enn ham og ikke jomfru. Så det er greit å få på plass hvor mange han har hatt sex med, før du eventualt røper ditt eget anntall PS: trenger ikke lyve heller. Spørs hva man legger i "sexpartner", ONS er jo ikke "sexpartner" på den måten, bare noe for natta. Eller hvis det ikke er snakk om samleie kan det også glemmes. Vri alle fakta til din fordel Men viktigt av alt: IKKE SKRYT av hvor mange du har /ikke har ligget med. Gjerne fortell opphissende historier, men ikke fokuser for mye på antallet. Det er min mening Lenke til kommentar
ACD Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det jeg lurte på var hvorfor noen ikke vil fortelle. Særlig det med at det ikke har noen betydning hadde jeg problemer med å skjønne. Har det ingen betydning, så har det heller ingen betydning om den andre får vite det. For det hadde antagelig ikke noen betydning for forholdet heller, var det ikke slik? Jeg har ikke spurt om andres antall, det er ikke noen kjempeidé å snakke om sex man har hatt med andre, men jeg lurer fortsatt. Jenta må ha erfaring, men ikke mer enn meg ;P. Tror de fleste gutter tenker som meg der. Hvis hun ikke er innenfor 1-17, så er det umulig. Instant turn off. Vil jo ikke at hun skal lyve, men det er nok det beste for forholdet. Tips til jenta: ikke mer enn ham og ikke jomfru. Så det er greit å få på plass hvor mange han har hatt sex med, før du eventualt røper ditt eget anntall Det der er bare tullete. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det som "passer" seg etter min mening er mindre enn fem om gangen... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Jeg tror jeg leste et stad at kvinner deler antallet med tre og gutter ganger antallet med tre:P. Men veit ikke om dette er et gjennomsnitt, i et miljø eller satt på spissen. Men tror de fleste er ganskae opptat av å være normale. Jenter SKAL liksom ha hatt sex, men de må ikke være mer enn 6-7. Veldig vanskelig linje for jenter. Med gutter derimot er det litt sånn "jo flere, jo bedre". Så for dem er det jo bare å kjøre på. Tror kanskje det er mer akseptert med variasjon hos gutter, mens det er strengere for jenter? Eller tenker jeg det fordi eg selv er jente kanskje Helt individuelt. Jeg kjenner jenter som har hatt sex med relativt få, men er likevel forsiktig med å snakke om det, og jeg kjenner jenter som har hatt sex med laaaangt flere enn hva som er normalt, og de nevner det så ofte som mulig. Personlig synes jeg ikke det er kult å ha hatt sex med mange, jeg tenker bare "hvorfor?" når jeg får høre det. PS: trenger ikke lyve heller. Spørs hva man legger i "sexpartner", ONS er jo ikke "sexpartner" på den måten, bare noe for natta. Eller hvis det ikke er snakk om samleie kan det også glemmes. Vri alle fakta til din fordel Men viktigt av alt: IKKE SKRYT av hvor mange du har /ikke har ligget med. Gjerne fortell opphissende historier, men ikke fokuser for mye på antallet. Det er min mening What? Hva er det for en logikk? ONS er sexpartner. Har man et ONS skjærer man en ny strek i sengestolpen. Endret 13. desember 2009 av McBitch Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg for min del har ikke noe problemer med å svare på spørsmålet om hvor mange personer jeg har hatt sex med, jeg prøver bare å se ting fra andres vinkler. Er jo ikke alle som vil svare på et så intimt spørsmål, nettopp fordi de syntes det er en personlig greie. Jeg kan ikke helt se hvordan man skal kunne synes det samtidig som man synes det ikke burde ha noe å si. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg har hatt én, og det er det. Men vi har vært veldig seksuelt aktive.. Dette er en vinkling, hvor du legger fokuset er hvor "svaret" i spørsmålet ligger. Det er viktig å ha språket med seg i en slik situasjon: Jeg er akkurat helt i starten av et nytt "forhold", eller hva vi er på denne tid. Dersom dette spørsmålet noen gang dukker opp, så er det slik; jeg har vært sammen med én på den måten, det er antallet på personer som har betydd såpass. Man vektlegger dette, at det er et "mål" på noe, hva som betyr hva. Jeg legger ikke til at "til gjengjeld, så har vi hatt en hel del ..", det er unødvendig. Personen spurte ikke om dette, likevel velger man å ligge fokuset på svaret slik at det høres ut som meritter? Slik går det for meg også om jeg får høre andres svar, selv om jeg ikke spør om dette. Min eks hadde hatt en del mer seksuell erfaring enn meg, hvilket betød aldeles lite. Vinklingen i fortellermåten har noe å si, dét appelerer til følelser. Tenker hun på disse andre, ønsker hun å sammenligne? At det er andre, er ikke annet enn fakta man må forholde seg til - hvordan man forholder seg til disse forteller hvordan personen ér. Lenke til kommentar
Santapaola Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg vil ikke være nummer 18 på listen. Det hadde ikke gjort meg noe å knulle ei i 20-årene med 17 på listen i seg selv. Men da er det kun et forhold basert på sex og kun det. Nå snakker jeg om drømmedama. Jeg vil ikke gå ut på byen eller kinoen med henne og vite at det er 10 i lokalet som har vært i underetasjen på henne. Lucky me? Nr. 11.. Men hun burde synes det er greit at hun selv er nr. 18 i rekken? Det er opp til henne, det er bagasjen som følger med når hun vil være dama mi. Så om hun ikke vil være nr. 18, så er det jævla synd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg