Santapaola Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Gutt på 19 og 17 på listen. Og det er ikke slik at en med et tosifret antall på listen fortjener creds for det. Antallet har ikke en dritt å si, det som har noe å si er hvilken hylle du kan velge fra. Dama skal helst ligge på 1-5, og i hvertfall ikke fler enn 17! Og selvom dama har over 10, hold kjeft om det, jeg vil ikke høre om det, ljug heller. Og om dama skal være jomfru, bør hun faen ikke være så jævla beskjeden og sjenert, det er bare turn off. Så vær selvsikker damer! Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Svært så pripne folk skal være. Om jeg ser etter en partner, ønsker jeg at denne skal ha rotet med flest mulig. Jeg vil ha noen med erfaring. (selv ligger jeg vel på omtrent 13 nå tror jeg) I så fall har du valgt en dårlig indikator. Mange partnere betyr ikke mange ligg. Det er ofte tvert imot. Ellers finnes det flere typer erfaring. Erfaringen man får med mange partnere er hva som fungerer greit på flest mulig. Erfaringen man får med mange ligg med en partner er hva som fungerer veldig godt på den ene, og ofte veldig godt på mange andre, og man tillates å prøve og erfare mer kreative metoder. Den første formen for erfaring veier man opp for ved toppen et par uker med en partner, mens den andre formen for erfaring bare begrenses av fantasien. Jeg kan forøvrig fint forstå at mange ønsker å kunne gjøre akkurat hva de føler for uten at det har konsekvenser, og at de dermed prøver å rasjonalisere det, men mener allikevel at det er å rundlure seg selv. Lenke til kommentar
FredrikMeyer Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Vel - hvilke negative konsekvenser finnes det med mange partnere? Jeg kan komme på mange positive (nytelse, hygge, treffe nye mennesker, spenning, etc - i stedet for å gå og vente på "den rette" (man kan jo gjøre begge deler)) Du har selvfølgelig rett i den første påstanden din. Men likevel: av en som har hatt samme partner i mange år og en som har rotet med la oss si ti stykker i samme periode, ville jeg nok valgt sistnevnte (om det ikke fantes andre kriterier). Ligger man med samme person hele tiden, kjører man seg ofte inn i et mønster og lærer ikke så veeeldig mye nytt. Men - noe jeg trodde folk forstod - antall sexpartnere er ikke kriteriet jeg ser i når jeg leter etter partnere. Er personen pen og interessert i matematikk, f.eks, gifter jeg meg sporenstreks. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 De negative konsekvensene har jeg nevnt flere ganger tidligere i tråden. Men utover det jeg allerede har nevnt har man selvfølgelig også de åpenbare risikoene for sykdommer og graviditet. Om man kjører seg inn i et mønster hvis man holder seg til samme partner over lenger tid er avhengig av person. Det er allikevel sjeldent at ONS er en spesielt kreativ affære, siden man vanligvis ikke kjenner hverandre spesielt godt. Hva nytt man skal kunne lære av det, ser jeg ikke. Som alltid finnes det unntak, om man f.eks. møter en man har funnet på et sado-forum, men det er vel heller blant sjeldenhetene. Lenke til kommentar
FredrikMeyer Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 At tilfeldig sex fører til mindre intim sex med en evt utkåret senere, er jeg ikke med på. Det er som å si at hvis du leser for mange bøker, så vil du ikke glede deg over dem lenger. (noe de fleste lesehester vil si seg enig i) Lenke til kommentar
Gjest Guest_meg_* Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg foretrekker fersk nylaget middag fremfor restene som har stått i kjøleskapet i 3 dager for å si det sånn... Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg foretrekker at det er noenlunde samsvar mellom meg og min partner i antall tidligere sexpartnere. Tror kanskje noen også blander veldig her når de sier at X antall sekspartnere blir for mange. Noen synes X er for mange fordi de ser etter et fast forhold, mens andre syns X antall er helt ok, fordi denne bare er et nytt nummer i rekka, om jeg kan si det sånn. Altså er du kun ute etter sex med en partner, vil jeg tro flere partnere er foretrukket. Er du ute etter et fast og langvarig forhold, så vil du kanskje ikke at partneren skal ha hatt så mange andre enn deg. Selv er jeg en gutt på 21 år, som ikke har hatt noen sexpartnere. Da ser jeg selvfølgelig etter jenter med noenlunde samme antall som meg -+ et par da. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 At tilfeldig sex fører til mindre intim sex med en evt utkåret senere, er jeg ikke med på. Det er som å si at hvis du leser for mange bøker, så vil du ikke glede deg over dem lenger. (noe de fleste lesehester vil si seg enig i) Jeg kan ikke helt se hva du baserer den sammenligningen på, men det virker på meg som om du ikke helt forstår hva intimitet er, så jeg skal forklare. Intimitet handler om tillit og det å stole på hverandre så mye at man tør å dele med hverandre det man ikke deler med andre. Sine innerste følelser og tanker. Det er en følelse som i seg selv gjør et forhold sterkere, som gjør krangler mindre viktige enn ellers, og som gjør oss lykkeligere fordi vi vet at noen trenger oss, er glad i oss og at vi betyr veldig mye for noen. Spør deg selv hva det er som gjør sex intimt, mens for eksempel håndhilsing ikke er intimt (for de fleste, i hvert fall). Hvis sex er noe du gladelig deler ut til hvem som helst, er det ikke noe du forbeholder den du kan tenke deg å ha et intimt forhold med, og dermed er det heller ikke lenger (like) intimt. Det er klart du kan kompensere for dette ved å dele andre følelser og tanker, men det er få ting som er så naturlig intimt og allmenngyldig som sex. Å la henne få være med deg på et helt spesielt raid i WoW vil neppe fungere like bra på de fleste jenter. Jeg håper det gjorde det litt klarere Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg tror forøvrig mange forveksler forelskelse og intimitet. Forelskelse er en biologisk mekanisme ment å få deg til å overvurdere det positive og overse det negative inntil man har dannet seg et forhold basert på intimitet. Forelskelsen vil alltid forsvinne etter hvert. Om forholdet da går i vasken, er det fordi man ikke sitter igjen med den intimiteten som trengs for at forholdet skal kunne overleve de uenighetene som alltid oppstår i alle forhold. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Kudos til rikspøbel for to svært gode innlegg! Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg har 14 sexpartnere før jeg ble sammen med min nåværende samboer. Det har blitt mye fyll og one night stands. Hun syntes dette var mye, men heldigvis klarer hun å se forbi dette. Hun har kun hatt en før meg. Men, er det mer akseptabelt for gutter/menn å ha flere sex partnere en kvinner? Og hvorfor? Lenke til kommentar
ACD Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Men, er det mer akseptabelt for gutter/menn å ha flere sex partnere en kvinner? Og hvorfor? Jeg er ganske likegyldig til hvor mange jenter andre gutter har ligget med, ettersom jeg ikke har noen interesse av sex/forhold med dem. Det betyr ikke at det er mer "galt" at jenter ligger med mange, men det er bare de jeg gidder å bry meg om. Svaret på spørsmålet er jo at det i de fleste kretser er status for gutter å ligge med mange, det hersker det ingen tvil om (vs tøs, for ei jente). Endret 13. desember 2009 av ACD Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Gutt på 19 og 17 på listen. *klippe* Dama skal helst ligge på 1-5, og i hvertfall ikke fler enn 17! Og selvom dama har over 10, hold kjeft om det, jeg vil ikke høre om det, ljug heller. Hvorfor skal hun ikke kunne ha like mange som deg, uten å juge om det? Eller er du misfornøyd med ditt eget tall også? Lenke til kommentar
Santapaola Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg vil ikke være nummer 18 på listen. Det hadde ikke gjort meg noe å knulle ei i 20-årene med 17 på listen i seg selv. Men da er det kun et forhold basert på sex og kun det. Nå snakker jeg om drømmedama. Jeg vil ikke gå ut på byen eller kinoen med henne og vite at det er 10 i lokalet som har vært i underetasjen på henne. Lucky me? Nr. 11.. Lenke til kommentar
FredrikMeyer Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Innlegget til rikspøbel var svært godt skrevet, men jeg ser likevel ikke hvordan intimitet kan bli ødelagt av sex. Det finnes forskjellige måter å ha sex på. Man kan være intime og koselige og "elskende", eller man kan være røff og upersonlig (og mye midt i mellom). Tar man en "one night stand", passer det seg ikke å viske vedkommende i øret hvor mye en elsker denne, og så videre - da passer det bedre å bite denne i øret, etc. Sex trenger ikke være intimt - sex er hva en gjør det til. Statsledere gir hverandre klemmer, men de er ikke intime likevel. Det finnes klemmer som er intime og klemmer som ikke er intime. På samme måte kan sex være både intim og ikke intim. "Men, er det mer akseptabelt for gutter/menn å ha flere sex partnere en kvinner? Og hvorfor?" Synes akkurat det er veldig morsomt. Menn i denne tråden ser ut til å ønske at kvinnene skal ha få partnere, men at de selv skal ha flere. Regnskapet går bare ikke opp. (i snitt er det én jomfru til hver av oss, men det går ikke om noen tar "mer") Lenke til kommentar
Santapaola Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det er vel ingen hemmelighet at menn liker å ha kontrollen. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Innlegget til rikspøbel var svært godt skrevet, men jeg ser likevel ikke hvordan intimitet kan bli ødelagt av sex. Det finnes forskjellige måter å ha sex på. Man kan være intime og koselige og "elskende", eller man kan være røff og upersonlig (og mye midt i mellom). Tar man en "one night stand", passer det seg ikke å viske vedkommende i øret hvor mye en elsker denne, og så videre - da passer det bedre å bite denne i øret, etc. Sex trenger ikke være intimt - sex er hva en gjør det til. Statsledere gir hverandre klemmer, men de er ikke intime likevel. Det finnes klemmer som er intime og klemmer som ikke er intime. På samme måte kan sex være både intim og ikke intim. Det er en myte at man kan ha sex helt uten følelser. Ikke dermed sagt at det er romantiske følelser, men det er allikevel en ganske så privat affære, der du kler deg naken både fysisk og følelsesmessig. Kudos til rikspøbel for to svært gode innlegg! Tusen takk Jeg vil ikke være nummer 18 på listen. Det hadde ikke gjort meg noe å knulle ei i 20-årene med 17 på listen i seg selv. Men da er det kun et forhold basert på sex og kun det. Nå snakker jeg om drømmedama. Jeg vil ikke gå ut på byen eller kinoen med henne og vite at det er 10 i lokalet som har vært i underetasjen på henne. Lucky me? Nr. 11.. Men hun burde synes det er greit at hun selv er nr. 18 i rekken? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Christ, hvis dere ikke liker å finne at dama/typen har hatt mange sexpartnere så er det jo faktisk ikke verre enn å ikke spørre. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal ha noe å si. Så lenge de holder seg til kjæresten, spiller det vel ingen rolle? Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Nei ikke noe deilig å tenke på at man rører rundt i grøten til andre Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) I like being special Om kjæresten hadde hatt sex med 20 andre gutter, så hadde jeg faktisk ikke følt meg like spesiell. Selv om hun ikke hadde hatt følelser for de andre. Og med såpass mange, så er sjansene gode for at det er gutter hun omgås, og jeg synes ikke det er spesiellt kult å henge med typene som har sædet utover damen min. Jeg er ikke totalt seksuelt fri, og jeg liker det. Hvem typene er har også noe å si. Ligger hun med bare douche bags forteller det mye om hun selv. Endret 13. desember 2009 av McBitch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg