Gå til innhold

Kjøp av wii. HD?

Noiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, eg har lyst på ein wii, men er også veldi avhengig av HD, er det noko snakk om ein HD versjon av wiien i nermeste fremtid eller?

antatt at den kommer i 2011.

men, wii har satset på spillbarhet og ikke antall pixler på skjermen, det syntes jeg du bør tenke også på om du skal ha wii. det er ikke fet grafikk og syke grafikk-motorer og slikt, bare enkel morro :)

Lenke til kommentar
Hei, eg har lyst på ein wii, men er også veldi avhengig av HD, er det noko snakk om ein HD versjon av wiien i nermeste fremtid eller?

antatt at den kommer i 2011.

men, wii har satset på spillbarhet og ikke antall pixler på skjermen, det syntes jeg du bør tenke også på om du skal ha wii. det er ikke fet grafikk og syke grafikk-motorer og slikt, bare enkel morro :)

jaja, men har både Xbox og ps 3 og søstera mi har wii, men eg berre lurte på om HD er nerrme, for da ville nok eg kjøpt det.

Lenke til kommentar
"Wii HD" er absolutt ikke nærme og den kommer nok ikke heller.

Nintendo kommer aldri til å komme med en ny konsoll når de har 100 millioner brukere som ikke bryr seg det døyt om ting er hd eller ikke. Ingen av de kommer til å kjøpe ny Wii bare for å spille hd spill.

ingen? eg har nå mangen venner som irriterer seg over det.

Veit godt at Wii handler mest om den unike spillbarheten, men eg berre synes HD ville vert ein bonus for meg.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar
"Wii HD" er absolutt ikke nærme og den kommer nok ikke heller.

Nintendo kommer aldri til å komme med en ny konsoll når de har 100 millioner brukere som ikke bryr seg det døyt om ting er hd eller ikke. Ingen av de kommer til å kjøpe ny Wii bare for å spille hd spill.

ingen? eg har nå mangen venner som irriterer seg over det.

Veit godt at Wii handler mest om den unike spillbarheten, men eg berre synes HD ville vert ein bonus for meg.

Så lenge Wii fortsatt selger dobbelt av hva PS3 og 360 gjør så har de jo ingen grunn til å komme med en ny og mest sannsynlig dyrere maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...