dedekam Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Kommer ikke forbi den siste vakta uten og bli merket (dvs. mission failed) og dette er i Mission 3, der jeg skal komme meg inn i The Rocket Base, ved og snike meg bak i lastebilen..har noen et tips? og evnt. en cheat så jeg kan skippe det mission`et? På forhånd takk Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Hei, husker ikke helt det er en stund siden jeg spilte dette på PC, men på ett av brettene cluet å IKKE drepe siste vakta; han måtte nemlig åpne porten for deg eter at du hadde kommet deg inn i lastebilen. Ellers generelt så var det kjekt å kunne ha gjenstander (bygninger etc i mellom deg og eventuelle vakter; de så deg aldri...) Håper det hjalp. Mvh r. Lenke til kommentar
pazuzu Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 jeg provde det du sa far det ikke til! HJEEELP! Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hei Skjønnner ikke helt problemet ditt; alarmen går, og du får Misson Failed? Siste vakta (ved porten inn til rocketbase må du ikke ta livet av. Hvis dette er ok, så er det bare å hoppe inn på lastepanet på bilen som står å venter (den starter av seg selv, hehe..) Du må komme deg til lastebilen uten å bli oppdaget (se over). Mener å huske at dersom du skyter uten lyddemper går også alarmen. Tips: Pass på å ha all ammoen til super-gun tilgjengelig før du starter dette brettet; de fleste vaktene må taes på lang avstand før de rekker å slå alarm. Lykke til! mvh r. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå