JeanDietrich Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg har akkurat blitt sammenlignet med en som har blitt Oscarnominert hele åtte ganger! Er jeg virkelig fremtidens nye Lord Chamberlain? 1 Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Nei, jeg er selveste sir Frank Lloyd jr. Dere kan hilse på meg på Wake of fame i 2020! 1 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Wat? Explain you must. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Du ligner mest på Mozart. Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Du ligner mest på Mozart. Så sannelig, min hatt - komplimentene ser ikke ut til å ta noen ende. Takk! Jeg antar du mener at min personlighet speiler hans, som den intelligente mester Mozart var. Jeg er nok på mange måter en klone av han, ja. Det er vel heller ikke for ingenting at jeg er blant dem som virkelig bringer hans navn og rykte videre - på det ærbødigste vis! 1 Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Velartikulert troll tror jeg heller vi sier. Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Ok. Du ser veldig kristen ut, men på en skikkelig... søt måte, og med tanke på din "spesielle interesse" hva angår å sette håret opp slik, noe du jo har lengden til og som jeg derfor bare synes er stas, så antar jeg at du og jeg har en del til felles. Ja, bortsett fra at jeg ikke utfører frisyren i praksis for å uttrykke min begeistring! Kakao, sa du? 1 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Burn? Eller. Nei. Vent. Uhmm. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ok. Du ser veldig kristen ut, men på en skikkelig... søt måte, og med tanke på din "spesielle interesse" hva angår å sette håret opp slik, noe du jo har lengden til og som jeg derfor bare synes er stas, så antar jeg at du og jeg har en del til felles. Ja, bortsett fra at jeg ikke utfører frisyren i praksis for å uttrykke min begeistring! Kakao, sa du? Hvis jeg ikke tar veldig feil er vel bildet til zeph et bilde av musikeren Steven Wilson(Porcupine tree), også ganske genial. Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Faen, så naughty. Jeg må si jeg finner det fascinerende, at en ung mann på 23 år har en slik en rålekker herremann som avatar - tydeligvis er det flere som vil kapre om et slikt ytre! Jeg kan da lene meg godt tilbake i skinnstolen og nyte det faktum at jeg er slik av natur... 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Eg rangerer Wilson over både Mozart og dette "velartikulert trollet" som han vart kalla. Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Du er merkelig. Og rar. 1 Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Endret 16. desember 2009 av Brød Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå