christianelulz Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Min kjære venninne og jeg så nettopp Paranormal Activity. Faktisk en av de mest creepy filmene jeg har sett, men det jeg lager denne tråden for, er for å spørre om noen har noe info om den. Jeg er veldig skeptisk til sånne overnaturlige greier, men det hadde jo vært interessant å vite om det bare er skuespill, eller hva det er. Så er det noen som har noe info angående denne filmen? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Sett den 2 ganger. Skvatt den første gangen noen ganger med skummel vil jeg ikke si den er. Fikk heller ikke sett noe av de såkalte "garanterte" marerittene. enda... Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Såklart er det skuespill, er det folk som går rundt og tror at denne filmen er "ekte"? Info: imdb.com wikipeia filmens hjemmeside Lenke til kommentar
Sheepmatty Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Såklart er det skuespill, er det folk som går rundt og tror at denne filmen er "ekte"? Det er faktisk overraskende mange. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Såklart er det skuespill, er det folk som går rundt og tror at denne filmen er "ekte"? Det er faktisk overraskende mange. Hahah Bra film btw EDIT :Jeg trykket på feil smilefjes Endret 12. desember 2009 av olehh Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 For å si det sånn: Den er like ekte som Blair Witch Project. Svært bra film, og personlig synes jeg den er mye bedre enn BWP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå