Karolinel Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Vi er 4 jenter på alderen 18 år som skal til Kos 6-20 august. Noen som skal dit da? Har noen vært der før og har noen gode råd til steder vi må besøke, barer vi må på, barer vi IKKE bør være på osv ? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) hvis du får en drink med noe som kan minne om en isbit, men som ikke er alt for kald, ikke drikk den, snakker av erfaring husker ikke navnet på baren, men den var utenfor bar-området. ellers har jeg ikke opplevd noe som helst problem på noen av barene jeg var på, holdt meg stort sett i "bar street". ellers kan grabbarna grus anbefalles, de holder ofte arrangementer på dagtid også. de holder til på stranda og har masse solsenger og slikt. jeg hadde det kjempebra der ihvertfall er forresten ikke umulig at du finner meg der de tider hotellene er også veldig varierende der, hvilke hotell skal dere bo på? edit: en ting jeg glemte, veldig mange har skandinaviske flagg utenfor resturanten, mange bruker det kun for å trekke kunder, ikke fordi dem er derifra eller har noe med landet å gjøre. Endret 10. desember 2009 av aklla Lenke til kommentar
Karolinel Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Tusen takk for informasjonen Vi skal bo på hotel astron Lenke til kommentar
hanna92 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 vi er 7 jenter som skal til kos 30. juli - 13. aug, skal også bo på hotel astron hvor er dere fra? har hørt at heaven, west og fashion er veldig bra Lenke til kommentar
wrn92 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Skjekk hvem som skal her http://www.facebook.com/group.php?gid=2394...7316&ref=mf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå