Gjest rådløs Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Til å starte med så har jeg vært hos legen, tatt urinprøver og sjekk av underliv (ikke vattpinne). De finner ingenting galt og alt ser normalt ut bortsett fra en litt stor blodåre. Jeg har en svie, den er ikke alltid der, men ser ut til å ha en sammenheng med ereksjon. Svie 30 min etter sex eller onanering kan være skikkelig painful. Har hatt dette i et år nå og skjønner ikke hva som kan være galt. Noen ideer? Mvh g21 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 sår inne i urinrøret? sperm svir i sår, om jeg ikke husker feil:P Lenke til kommentar
Gjest rådløs Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg har tenkt rifter i urinrøret hele veien, men har alltid fått svar at det er lite sannsynlig. Er ikke svie ved utløsning, men kan vel være sædrester som svir? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 du har jo prøvd stort sett alt annet. er jo verdt en sjekk? Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er vel bare noe kroppsvæske/urin som irriterer. Lenke til kommentar
Gjest rådløs Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Men hvorfor irriterer det? og spesielt etter ereksjon? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 tja, kanskje fordi det utvider seg og åpner seg når penisen din er erigert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå