JeanDietrich Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 ... og den ble 6! Men nå er jeg jo mye bedre enn det jeg har gitt uttrykk for her, da... Holder meg til vanlige sjangre i slike sammenhenger, for å ikke la det gå utover folks litterære xenofobi – som igjen kan nedtrykke karakteren. Dette er hele resultatet av min produksjon! Meg! Mine litterære evner! Bare misunn meg, folk. Så for å si det på godt «norsk» - IN YOUR FACE! 1 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Vel fortjent! Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Vel fortjent! Hva sier du til et par timer foran høytaleren som ljomer av nydelig, klassisk Mozart for all maskin, med en kopp rykende kakao og en megafon? Og meg, da, selvsagt... 1 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Om megafonen havner i mine hender! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Si meg, har du en norsklærer som liker mozart, kakao og deg? (6 i norsk er godt gjort. Landet på 5 jeg, siden særemnet som tok for seg sær film fungerte særdeles godt.) Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Insinuerer du at min lærer er inhabil? Vel, ta med deg insinuasjonene dine og forlat både tråden og Mozart! Når det er sagt, så liker de aller fleste meg. Få motstår selveste Jean Dietrich, men de lar ikke det gå utover sin profesjonalitet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå