Gå til innhold

Problem med avspilling av FLAC-filer i Winamp

mohansno

Anbefalte innlegg

Når jeg spiller av en FLAC-fil i Winamp hopper den til neste spor når det er ca.10 sekunder igjen av sangen. Noen som vet grunnen til det? Må jeg ha en codec for å spille av FLAC-filer i Winamp? Windowa Media Player vil jo ikke spille av FLAC-filer. Da skurrer det bare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken versjon av winamp bruker du? Husk at Winamp oppdateres ganske hyppig, der nye versjoner fører både til utbedringer av gamle feil og innføring av nye feil.

Hvis du allerede har nyeste versjon så kan du prøve følgende:

* Avinstallere og installere winamp på nytt. Husk å slett alle gjenværende filer i mappa hvor winamp var installert før du installerer på nytt. Her ligger gamle innstillinger som kanskje var årsaken til feilen.

* Avinstallere winamp, og installer en eldre versjon (ikke altfor gammel da) og se om feilen fremdeles er der.

Har du aktivert "Crosfading Between Tracks"?

post-87910-1260531445_thumb.png

Hvis feilen fremdeles er der på nyeste versjonen av winamp etter at du har gjort alt som beskrevet over, så foreslår jeg at du registrerer deg på winamp-forumet og skriver en liten bug-rapport angående feilen din på Winamp Bug Reports underfora så utviklerne kan utbedre den :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...