Krayoa Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Skal kjøpe ny pc og trenger hjelp da jeg ikke er flink med dette selv. Den skal bli brukt til å spille de nyeste spilllene på markedet nå og litt fremover og til bildebehandling. Også lurer jeg på om denne skjermen funker med denne pcen? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=449949&CKS=PCW Komplett Gamer i05 http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10274 Lurer på om noen kan endre litt på den så jeg kan ha den litt fremover? Jeg skal ikke ha mus,høytalere eller tastatur. Vil helst at prisen holder seg under rundt 9500,- Er det noen som har erfaringer med 'kjøp nå, betal senere' på komplett? Har ikke penger nå, men lurer på og bestille den nå og betale den om noen måneder. Blir dette mye dyrere, si jeg skal betale den om 2 måneder eller tidligere? Jeg setter fryktelig stor pris på om noen kunne hjulpet meg Endret 10. desember 2009 av kramr Lenke til kommentar
Maariusn Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Skal se hva jeg får til... Hold tight! Den linken du har der funker ikke btw. EDIT: Antec Nine Hundred - Kabinett Samsung Spinpoint F1 1 TB - HDD Intel Core i7 920 - CPU Chieftec Super Series 750W Modulær - PSU OCZ DDR3 PC3-12800 Platinum 6 GB (3 x 2 GB) - RAM Asus P6T Deluxe V2 - HK HIS HD 5770 - GFX Endret 10. desember 2009 av XiM Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Kan svare deg med tanke på skjermen. Sitter med 2 stk rett foran meg og kan si at det er veldig godt bilde på den. Det er fullt mulig å få bedre, men til en sånn pris så er skjermen bra. Lenke til kommentar
Krayoa Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Skal se hva jeg får til...Hold tight! Takk Glemte foresten å si at skjermen skal være inkludert i prisen (9500,-) edit: Beklager, glemte og si at jeg ikke skal bygge den. jeg lurte på om noen kunne endre pc'en litt på komplett. Kan svare deg med tanke på skjermen. Sitter med 2 stk rett foran meg og kan si at det er veldig godt bilde på den. Det er fullt mulig å få bedre, men til en sånn pris så er skjermen bra. Okei, har lest mye bra om den så går nok for den skjermen Endret 10. desember 2009 av kramr Lenke til kommentar
Maariusn Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Skal se hva jeg får til...Hold tight! Glemte foresten å si at skjermen skal være inkludert i prisen (9500,-) Da kan vi sette ned PSU til 650W og RAM til 4GB tenker jeg... Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Blir ikke 6GB litt overkill? Bra med mye minne, men 4GB burde vel holde lenge. Er jo ikke ennå så mye som støtter over 4GB med RAM. EDIT: litt treg Endret 10. desember 2009 av Flux1 Lenke til kommentar
Maariusn Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Blir ikke 6GB litt overkill? Bra med mye minne, men 4GB burde vel holde lenge. Er jo ikke ennå så mye som støtter over 4GB med RAM. Alt støtter mer, så lenge du har 64bit OS. Lenke til kommentar
Krayoa Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Er det mulighet for at du kan konfiguere den for meg på komplett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå