Lexiboij Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Hei, jeg har i det siste brukt mobil bredband ettersom at jeg ikke har noe trådløst nettverkskort. Dette er jeg da lei av siden det tar lang tid når jeg bruker internett. Så da trenger jeg tips til et nettverkskort og en guide (ikke nødvendig, men hadde vært greit) som viser hvordan man installerer et nettverkskort siden jeg aldri har gjort det før. Jeg har for tiden ikke noen begrensninger på pris. Om denne tråden er feilpostet beklager jeg det. EDIT: Hovedkortet er ASUS M4A77TTD PRO Endret 10. desember 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Du får kjøpt USB adapter, et trådløs nettverkskort du enkelt bare kobler til USB porten. Vil du koble til et internt, skal kortet kobles til i et av de hvite sporene (se bilde) Endret 10. desember 2009 av Svenni212000 Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Er det forskjell på ytelse og pris på USB og Internt? Ellers så takker jeg for et flott bilde som forklarer mye. EDIT: Synes denne virker ganske grei, Men er det forskjell på nettverks USB og mobiltbredband? (ingen programvare som må aktiveres.) http://old.prisguide.no/product.php?produc...&cat_id=174 Endret 10. desember 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Beklager litt sent svar! Det finnes ingen forskjell på ytelsen, og det er heller ikke særlig forskjell på pris. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Takker for svar. Jeg gikk for det enkleste siden jeg aldri har puttet noe inn i en PC før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå